پارچه مبلی زرشکی با ویژگی های منحصر به فرد

با خرید پارچه مبلی در رنگهای مختلف مانند زرشکی از سایت ما بدون تعویض مبلمان خود، یک تغییر اساسی در منزلتان ایجاد نمایید.

پارچه مبلی زرشکی

پارچه مبلی زرشکی

یکی از انواع رنگهای پرطرفدار پارچه مبلی،رنگ زرشکی می باشد که اغلب برای شاهانه، سلطنتی و خاص نشان دادن منزل از انواع مختلف آن استفاده می شود.

به عبارتی دیگر رنگ زرشکی باعث بالا رفتن اعتماد به نفس و همچنین جریان خون، جلوه بیشتر رنگ پوست، حس عشق و علاقه در افراد می شود که به همین خاطر در دنیای امروزی بسیاری از افراد که از روانشناسی رنگها آگاه می باشند ترجیح می دهند از این رنگ پر حرارت و خاص برای زیبایی هر چه بیشتر محیط خود در سبک دکوراسیونهای مدرن و سلطنتی استفاده نمود.

اگر یک سر به فروشگاههای مختلف فروش تجهیزات مبل زده باشید خواهید دید که تنوع مختلفی از پارچه مبلی به رنگ زرشکی در انواع مختلف وجود دارد که در این قسمت تصمیم گرفتیم به صورت کامل شما را با انواع آنها و ویژگیهای منحصر به فرد هر کدام آشنا سازیم.

در حالت کلی پارچه مبلی به سه حالت و مدل کلی تقسیم می شود:

-مدل مصنوعی

این نوع رومبلی از جنسهایی همچون پلی استر، ویسکوز ، نایلون و دیگر جنسها ساخته شده است.

-مدل ترکیبی

جنس ترکیبی از ترکیب دو نوع پارچه طبیعی و مصنوعی در کارخانه ها و کارگاههای مختلف به وجود آمده است.

-مدل طبیعی

در نوع طبیعی اغلب از جنسهایی همچون پنبه، پشم، کتان، نخ، ابریشم و غیره استفاده شده است.

حالا که با انواع حالتهای پارچه مبل آشنا شدید در ادامه شما را با انواع متنوع آن آشنا می کنیم تا در هنگام خرید بتوانید بهترین نوع آن را شناسایی کرده و سپس اقدام به خرید نمایید.

-چرم زرشکی

یکی از پر طرفدارترین مدل پارچه مبل به رنگ زرشکی، چرم می باشد که در دو نوع مصنوعی و صنعتی در بازار وجود دارد و طیف اندکی از آن نیز ارائه شده است تا افراد بسته به سلیقه شخصی بتوانند آن را انتخاب نمایند.

مهمترین ویژگی چرم عدم وارد شدن آب به داخل آن می باشد و به عبارتی دیگر حتی اگر تحت هر شرایطی یک استکان چایی و موارد دیگر بر روی آن خالی شود تحت هیچ شرایطی آب وارد بافت پارچه نمی شود و با کمک یک دستمال می توان آن را خشک کرد.

پارچه مبلی

پارچه مبلی

در صورت انتخاب چرم طبیعی و با کیفیت مبلمان شما تا سالیان سال برای شما عمر می کنند که البته در برابر مزایا این پارچه از معایبی همچون پارگی در صورت برخورد اشیاء تیز و برنده همانند چاقو به آن و چسبیدن بدن پس از نشستن به علت عدم عبور هوا از بافت آن وجود دارد که شما بر اساس سلیقه می توانید زرشکی دلخواه خود را یافته و منزل یا محیط خود را پادشاهی کنید.

-مازراتی زرشکی

کیفیت بالا، مرغوبیت، عدم ناهمواری نسبت به نوع مخمل و غیره سبب شده است تا این پارچه از جایگاه بسیار خوبی در میان افراد بهره مند گردد و تقریبا باب طبع هر نوع سلیقه ای می باشد.

-مخمل زرشکی

چند وقتی است که انواع پارچه های مخمل به صورت ساده، کبریتی، یا گلدار تبدیل به یک ترند در دنیای مد شده اند و تنوع بالای هر طیف رنگی آن دست افراد را در هنگام انتخاب باز گذاشته است.

علاوه بر این بر خلاف نوع چرم که نشستن طولانی مدت بر روی آن باعث ایجاد چسبندگی و حالت عرق می شود، بافت نرم و لطیف مخمل با نشستنهای طولانی مدت دچار تعریق نمی شود و فرد بر روی آن بسیار راحت می باشد.

امروزه تنوع بسیار بالایی از پارچه مخمل زرشکی در بازار وجود دارد به طوریکه شما می توانید در قسمت بالشتک مبل یا همان نشیمنگاه از مخمل زرشکی گلدار و در بقیه قسمتها از نوع ساده یا بالعکس استفاده نمایید.

همچنین برخی از مخملها چند رنگ می باشند که از جمله آنها می توان به زرشکی طلایی یا نقره ای اشاره نمود که از زیبایی خیره کننده، مقاومت و طول عمر بالا برخوردارند.

تنها نکته قابل توجه در هنگام خرید این نوع پارچه عدم چروک شدن و پرز دادن آن می باشد که می توان با پوشیدن یک لباس پشمی آن را تست نمایید و در صورت سر بلند بیرون آمدن، آن را خریداری نمایید.

-جیر زرشکی

جیر به پارچه ای می گویند که از پوست حیوانات مختلف مانند بز، گاو، گوسفند و غیره طی فرآیندی خاص به دست آمده است و از نامهای دیگری همچون پارچه مخمل جیر یا چرم جیر برخوردار می باشد.

دقت داشته باشید که این نوع پارچه به آب بسیار حساس می باشد و بنابراین برای تمیز کردن آن بایستی از روشهای دیگری همچون شستشو با اسپری مخصوص استفاده نمایید.

در صورت رعایت روشهای مراقبت از این مبل به دقت شما به راحتی می توانید تا سالیان سال از آن استفاده نمایید.

-ساتن زرشکی

حتما تا به حال یکبار پارچه ساتن را از نزدیک دیده اید، این نوع پارچه دارای برقی خاص، بسیار نرم و لطیف، نازک و کمی لغزان و لیز می باشد و در دو نوع ساده و طرحدار در بازار وجود دارد که در نوع طرحدار آن از انواع نخهای مختلف مانند ترمه و غیره استفاده شده است که جلوه خاصی به پارچه بخشیده است.

علاوه بر مزایا یاد شده این پارچه از معایبی همچون پاک کردن بسیار سخت لکه ها از روی آن و همچنین جابجایی راحت پارچه و چروک شدن آن برخوردار است و علاوه بر آن امکان پرز دادن و ریش شدن این نوع پارچه نیز بسیار وجود دارد.

-ابریشم زرشکی

یکی از گرانترین پارچه های مبلی، پارچه با جنس ابریشم می باشد که در صورت رعایت استانداردهای لازم از طول عمر بالایی برخوردار خواهد بود و بیشتر در هتلها و منازل لوکس از آن استفاده می شود و از معایبی همچون حساسیت به نور و رعایت یکسری اصول مانند شستشو در دما خاص برخوردار است.

شما می توانید با مراجعه به سایت ما انواع پارچه مبلی به رنگ زرشکی را یافته و پس از خواندن خصوصیات آنها با توجه به ابعاد مبلمان خود و نوع بودجه پرداختی انتخاب نموده و به دلیل حذف واسطه ها با قیمتی بسیار استثنایی و پایین تر از بازار سفارش داده و درب منزل در اسرع وقت تحویل بگیرید.

در صورت نیاز به راهنمایی از بخش ارتباط با ما و راههای ارتباطی با کارشناسان مربوطه تماس حاصل نمایید تا جواب خود را دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *