خرید عمده پارچه مبلی با بهترین کیفیت

برای زیباتر و شیک تر شدن مبلمان خود از انواع پارچه مبلی رشت استفاده کنید که کیفیت عالی و رنگ و طرح های زیبایی دارد.

پارچه مبلی رشت

پارچه مبلی رشت

کارخانه های متعددی در رشت به تولید انواع پارچه مبلی می پردازند و محصول خود را در سراسر کشور با کیفیت و قیمت های مختلف عرضه می دارند که انواع مختلفی دارد و در ادامه این متن به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

انواع پارچه 

پارچه مبلی رشت از نوع کتان که جنس خشن و سخت داشته و حس لوکسی دارد که آن را به یک انتخاب قابل عالی برای مبل تبدیل می کند.

این پارچه برای خانه هایی با ساکنان بزرگسال مناسب است تا خانواده هایی که بچه های کوچک داشته و جوان هستند.

زیرا پارچه کتانی تحت فشار زیاد به خوبی مقاومت نمی کند، به خصوص اگر پارچه بافت گشاد داشته باشد و چروک پذیر است.

پارچه چرمی از پارچه های محبوبی است که تمیز کردن آن آسان بوده و در طول زمان به خوبی کیفیت خود را حفظ می‌ کند و در رنگ‌ ها، پوشش‌ ها و بافت‌ های متنوعی ارائه می‌ شود که جذابیت زیادی دارد.

جنس پارچه مبل چرمی بسیار محبوب است، زیرا دارای روکش ضد لک است و آن را برای خانه‌ هایی با فضای بزرگ با رفت و آمد زیاد اید آل می‌ کند.

این پارچه کاملا در برابر خراش آسیب پذیر است و در صورت ارتباط با رطوبت ممکن است دچار ترک شود.

پارچه مبلی پنبه ای که مشابه پارچه کتان، بادوام است، اما در مناطقی که احتمال تجمع افراد زیادی در یک زمان وجود دارد، مانند اتاق نشیمن، به خوبی مقاومت نمی‌ کند.

تمیز کردن آن به آسانی نیست، پارچه‌ پنبه خالص علیرغم اینکه می تواند در برابر انباشته شدن مقاومت کند، لکه ها و رنگ ها را سریعتر جذب می کند.

چه مبلی رشت

چه مبلی رشت

پارچه مبلی رشت با جنس پشم که بادوام و گرم است و گزینه ای ایده آل برای مبل انتخاب به ویژه مناسب برای اتاق کودکان است، زیرا انباشته شدن و چروک شدن زیادی را تجربه نمی کند.

تمیز کردن این پارچه در صورت لکه دار شدن آسان است. به سادگی با جارو برقی گرد و غبار روی آن پاک می شود و این پارچه ممکن است انتخاب ایده آلی برای آب و هوای گرم نباشد، زیرا گرما را حفظ می کند.

پارچه مبلی جیر بادوام از جذابیت بالایی برخوردار بوده و به نگهداری بیشتری نیاز داشته باشد، نسبتا بادوام است، اما در خانه هایی که بچه ها زندگی می کنند، به سرعت کثیف می شود.

پارچه مبل مخملی ظاهری بسیار لوکس و جنس نرمی دارد و اگر چه ممکن است به نظر برسد که یک ماده لوکس نیاز به نگهداری بیشتری دارد، نگهداری از پارچه مخمل نسبتا آسان است.

پارچه مخمل در برابر فرسودگی و پارگی تحمل زیادی دارد و از پارچه های زیبا و پرطرفدار است.

پارچه مبلی پلی استر دارای الیاف مصنوعی است بیشتر از سایر الیاف طبیعی در برابر لکه ها مقاومت می کند که مزیت بزرگی است.

پارچه پلی استر غیر حساسیت زا است و این به معنای عطسه و واکنش های پوستی کمتر است، همچنین در برابر آسیبها عملکرد و مقاومت خوبی دارد.

در واقع اگر به دنبال ظاهر و احساس داشتن یک مبل چرمی هستید، می توانید پارچه پلی استر را انتخاب کنید.

پارچه مبلی با جنس نایلون که با داشتن این پارچه می توانید از بسیاری از مضرات الیاف طبیعی جلوگیری کنید و نسبتا در برابر لکه و آسیب مقاوم است.

این پارچه اغلب به عنوان بهترین پارچه برای مبل در نظر گرفته می شود، علاوه بر اینکه می تواند در برابر تغییر رنگ مقاومت کند.

پارچه مبلی رشت از نوع وینیل که به‌ عنوان جایگزین چرم بوده و در عوض ارزانتر است و چقرمگی بیشتری دارد، با این حال ممکن است به مرور زمان ترک بخورد، در حالی که چرم دیرتر پیر می شود.

پارچه مبلی مبل اکریلیک که جایگزین مناسب برای پارچه پشم است که به خوبی در برابر سایش، چروک شدن، تغییر رنگ دوام می آورد.

برای انتخاب پارچه مبلی رشت بهتر است نکاتی را مد نظر قرار دهید، مثلا اگر بچه‌ های کوچک دارید، نباید از پارچه های چرم، پنبه و پشم استفاده کنید.

همچنین نحوه استفاده از مبل و عادات خود را هم در نظر داشته باشید، مثلا اگر شما فردی هستید که دوست دارید گهگاهی روی مبل خود نشسته و چرت بزنید، به سراغ پارچه نرم تری بروید.

در حالی که اگر کسی هستید که وقت زیادی روی مبل می گذرانید و حتی شام می خورید، به سراغ پارچه مبلی بادوام بروید که ضد لک باشد.

یا اگر شما و دیگر اعضای خانواده آلرژی دارید، بهتر است از پارچه مبلی مانند پلی استر استفاده کنید، به کیفیت پارچه دقت داشته باشید که دوام زیادی داشته و عمر آن زیاد باشد.

همچنین قابل شستشو بوده و در برابر شوینده ها آسیب نبیند، رنگ پارچه هم اگر بر اساس میزان نور فضا انتخاب شود، فضای دلنشینی به وجود می آورد.

قیمت پارچه را نیز فراموش نکنید و بهتر است به سراغ مبلمان هایی که بیش از بودجه شما است، نروید تا درگیر چگونگی پرداخت آن نشوید.

پارچه مبلی رشت از نظر قیمت با هم تفاوت دارد که مهمترین عامل در این زمینه جنس پارچه است و در صورتی که از برندهای معتبر باشد، نرخ بالاتری خواهد داشت.

همچنین ساده یا طرح دار بودن نیز نرخ آن را تغییر می دهد و در اغلب موارد پارچه های ساده ارزانتر است، اگر این پارچه ها عرض و ضخیم باشد از نظر قیمت با پارچه های نازک و با عرض کم تفاوت دارد.

خریدپارچه حضور وانلاین

خریدپارچه حضور وانلاین

اگر پارچه از روش های مستقیم خریداری شود، قیمت آن کاهش پیدا می کند و به طور کلی اگر این پارچه نرخ مناسب داشته باشد، خریداران بیشتری را جذب می کند و فروش پررونقی خواهد داشت.

برای سفارش و خرید انواع پارچه مبلی رشت می توانید به سایت حاضر مراجعه کنید که ارائه دهنده بهترین کیفیت پارچه با نرخی مناسب است.

این مرکز برای رفاه بیشتر شما خریداران عزیز تصاویر رنگ و طرح های زیبای آن را به نمایش گذاشته و در مورد برند، نرخ، جنس و طول و عرض پارچه اطلاعاتی ثبت شده است.

بنابراین به راحتی می توانید پارچه دلخواه را انتخاب کرده و سفارش دهید، در این صورت دلال های افزاینده قیمت حذف می شوند و نرخ پارچه ارزانتر شده و محصولی با جنس اصل به دست مشتریان می رسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *