چگونه می توان انواع پارچه فلامنت لاکرا را با کیفیت عالی و درجه یک بدون واسطه و با قیمت مناسب تهیه نمود؟ آیا در خرید عمده توجه به قیمت ها می توانند توجه مشتریان را به خود جلب کند؟

امروزه هر پارچه با توجه به کاربردی که داشته به صورت تخصصی تولید و ارائه می شود. این پارچه ها هر چقدر با الیافت بهتر تولید شوند، می توانند زیبایی بهتری داشته و راحت تر برای تولیدات مختلف بکار گرفته خواهند شد.پارچه های فلامنت از ان جهت که با نخهای فلامنت بافته می شوند به این نام مشهورند . این پارچه ها که با دو نوع دستگاه مرسوم تخت بافت  وگرد بافت بافته می شوند دارای دو خاصیت و شکل و کاربرد متفاوت هستند .پارچه های فلامنت گرد بافت بیشتر برای دوخت لباسهای ورزشی و تیشرت ودامن استفاده می شوند و معمولا در ان از نخهای دارای کشسانی که به نخهای لاکرا معروفند استفتده می شود .

از پارچه های تخت بافت نیز که معمولا دارای بافتی ساده تر هستند و از طول و عرض حالت کشسانی ندارند برای مصارف پرده ای و لباس بیمارستانی و ملحفه ای استفاده می شود.

پارچه فامنت از گونه های بسیار خوب پارچه بوده که برای تولید محصولاتی مانند البسه بیمارستانی کاربرد دارد.

پارچه فلامنت لاکرا درجه یک

با توجه به اینکه پارچه فلامنت خود انواع مختلفی داشته، معمولا بهترین نوع آن کاربرد بیشتری در تولیدی ها دارد. پارچه فلامنت لاکرا که از جهات مختلف مانند:

  • مقاومت
  • بافت
  • نوع تولید
  • رنگ بندی
  • دوخت

ایده آل بوده در تولیدی های مختلف بیشترین استفاده را دارند.

به همین دلیل صنایع نساجی تولید آن را به صورت انبوه دنبال می کنند.

قیمت عمده پارچه

قیمت عمده پارچه را باید از شرکت هایی استعلام گرفت که در این زمینه عملکرد خوبی داشته و فروش محصولات خود را در سراسر کشور دنبال می کنند. برای این منظور پارچه هایی مانند فلامنت که کاربرد زیادی در صنعت دارد، از فروش بهتری برخوردار خواهند بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *