پارچه مبلی درجه یک در طرح های محبوب و پرطرفدار

در میان انواع پارچه مبلی درجه یک در بازار پارچه مبلی یزد کیفیت عالی و ظاهر جذاب داشته که موجب می شود بازار خرید و فروش پارچه مبلی یزد در طرح های محبوب و پرطرفدار پررونق باشد.

پارچه مبلی یزد

پارچه مبلی یزد

از زیباترین و شناخته شده ترین انواع پارچه مبلی در بازار پارچه مبلی یزد است که با کیفیت عالی و بی نظیر خود توانسته است خریداران زیادی را جذب کرده و جایگاه خوبی در بازار دارد و از فروش آن سود زیاد حاصل می شود که در انواع مختلف روانه بازار می‌ شود و برخی از آنها به شرح زیر است:

  • معروف ترین پارچه مبلی درجه یک تولیدی در یزد پارچه ترمه است که طرح و ظاهر سنتی داشته و دارای گلهای ریز و درشت است و اغلب در رنگهای سرمه‌ ای، آبی، قرمز و غیره به فروش می رسد و علاقمندان فراوانی دارد و بیشتر کسانی که به داشتن فضای سنتی و کلاسیک علاقه دارند، از این پارچه استفاده می کنند.
  • پارچه مخمل از دیگر پارچه های مبلی تولید شده در یزد می باشد که نرم، لطیف و بسیار زیبا ات و تنوع در رنگ آن بسیار گسترده است و نیاز همه خریداران را به خوبی تامین می‌ کند و یکی از قدیمی ترین و محبوبترین انواع پارچه مبلی در بازار است که هنوز هم طرفداران فراوانی دارد.
  • پارچه مبلی چرم نیز در استان یزد تولید می شود و از شیک ترین انواع پارچه مبلی موجود است که علاوه بر داشتن ظاهر لوکس و جذاب، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و تا سالها دوام می آورد و با اینکه ممکن است نسبت به دیگر انواع پارچه مبلی قیمت گرانتری داشته باشد؛ اما با این حال مشتریان زیادی تمایل به خرید آن دارند.
  • پارچه مبلی ریون از پارچه هایی با قابلیت ارتجاعی فراوان بوده در مقابل ساییدگی مقاومت زیادی از خود نشان می دهد؛ ولی در اغلب موارد در برابر رطوبت مقاومت چندانی ندارد.
  • پارچه نایلونی یکی دیگر از انواع این محصول است که رطوبت را جذب نمی کند و برای طول عمر بیشتر پارچه باید سعی کرد مبلمان در معرض مستقیم نور خورشید نباشد.
  • پارچه مبلی پلی استر از بهترین پارچه های تولیدی در شهر یزد است و مقاومت بسیار خوبی داشته و چروک نمی شود و همچنین رنگ و کیفیت خود را در مقابل نور مستقیم خورشید حفظ می کند.
  • از پارچه های ساتن نیز برای تولید مبل استفاده می شود که به دلیل براق بودن دیده هر بیننده ای را خیره می کند و فروشی پررونق دارد.

هر کدام از پارچه های مبلی ذکر شده دارای خصوصیات منحصر به فرد است و در شست و شو و نگهداری آن باید دقت شود که درجه حرارت و شوینده های مناسب استفاده شود تا بیشتر عمر کند، همچنین تنوع در رنگ و طرح پارچه مبلی به قدری زیاد است که گاهی خریداران را در انتخاب آن سر در گم می کند؛ ولی با این حال به راحتی می توان انواع رنگهای این محصول را با دیگر وسایل خانه هماهنگ کرد و دکوراسیون زیبایی به وجود آورد؛ علاوه بر توجه به رنگ و طرح نکات دیگری در هنگام خرید پارچه مبلی اهمیت دارد و مهمترین آن قابلیت شستشوی پارچه است که نباید در اثر تماس با شوینده های مختلف کمرنگ شود یا کیفیت اولیه خود را از دست دهد.

پارچه مبلی یزد ساده و بدون نقش بوده و تنها یک رنگ دارد و در مواردی دارای طرح های سنتی و جدید است و گلهای ریز و درشت دارد که ترکیبی از دو یا چند رنگ می باشد و از نظر کیفیت و قیمت با هم تفاوت دارد و از این رو همه خریداران با هر توانایی مادلی قادر به خرید پارچه مناسب و مورد نیاز هستند.

پارچه مبلی یزد در تهران

پارچه مبلی یزد در تهران

بیشتر مردم تهران به دنبال بهترین و باکیفیت ترین پارچه مبلی هستند و یکی از انتخاب های آنها پارچه مبلی یزد است و به همین دلیل بازار خرید و فروش پارچه مبلی یزد در تهران از رونق بسیار خوبی برخوردار بوده و بازار فروش پرسودی دارد که با قیمتهای مختلف روانه بازار می‌ شود و عوامل گوناگونی در این زمینه تاثیرگذار است و بهترین نوع این پارچه ها دارای الیاف طبیعی و مقاوم بوده و به راحتی پوسیده نمی شود.

علاوه بر این برخی از مدلهای پارچه مبلی یزد رنگ مرغوب و ثابتی دارد که در هنگام شستشوی و قرار گرفتن در معرض نور آفتاب به راحتی کمرنگ و بی کیفیت نخواهد شد و همه این مسائل در افزایش قیمت پارچه مبلی یزد تاثیر دارد.

میزان عرضه و تقاضا، وضعیت بازار، میزان واردات انواع پارچه مبلی به کشور، نرخ ارز و غیره نیز قیمت پارچه مبلی یزد در تهران را تغییر می دهد و به طور کلی اگر تولید کنندگان در تهیه پارچه مبلی هزینه بیشتری صرف کرده باشند، آن را با قیمت گرانتر به فروش می رسانند؛ البته اگر پارچه از روشهای بی‌ واسطه سفارش داده شود، قیمت آن تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.

بیشتر تولیدکنندگان و فروشندگان برای رونق بازار خرید و فروش پارچه مبلی یزد در استان تهران از تبلیغات و بازاریابی استفاده می‌ کنند تا برند محصولشان در میان خریداران شناسانده شده و بر آگاهی مشتریان افزوده شود و به این ترتیب با افزایش تعداد خریداران و میزان فروش محصول هم رشد پیدا کند.

البته اگر پارچه مبلی درجه یک قیمت مناسب و ارزان داشته باشد در این راستا تاثیر گذار است و اغلب مردم تمایل به خرید پارچه های با کیفیت و در عین حال ارزان دارند و اگر پارچه میلی نرخ مناسبی داشته باشد، موجب تشویق خریداران به سفارش پارچه شده و از فروش محصول سود بیشتر حاصل می شود.

عرضه و فروش پارچه مبلی یزد در تهران علاوه بر اینکه توسط مغازه های سطح شهر انجام می گیرد، به وسیله فروشگاه های اینترنتی نیز در بازار توزیع می شود و یکی از برترین آنها سایت حاضر است.

شما با مراجعه به مجموعه‌ ما می توانید تصاویر مدل های مختلف پارچه مبلی یزد موجود در تهران را مشاهده کنید، همچنین برند، نوع پارچه و قیمت آن اطلاعاتی به دست آورده و متناسب با نیازتان محصول دلخواه را سفارش دهید و در این صورت به دلیل حذف دلالهای افزاینده قیمت متحمل هزینه کمتر خواهید شد و علاوه بر این پارچه در یک و با جنس اصل به دستتان می رسد و از خرید خود رضایت کامل خواهید داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *