پارچه مبلی خاکستری با تنوع طرح بالا و کیفیت بالا

تولید کننده پارچه مبلی با تنوع طرح بالا و کیفیت بالا سبب جذب هرچه بیشتر مشتریان شده و آنها را نسبت به تهیه این محصولات با تخفیفات ویژه ترغیب می سازد.

پارچه مبلی خاکستری

پارچه مبلی خاکستری

مبلمان یکی از اقلام ضروری برای هر خانه و اداره است و برای اینکه مبلمان شما طول عمر بیشتری داشته باشند و کیفیت خود را حفظ کنند نیاز به پارچه مبلی با کیفیت دارند.

پارچه های مبلی مدل ها و متریال های متنوعی دارند و هر فردی با توجه به سلیقه و نیاز خود می تواند انواع آن را تهیه کند، در اینجا می خواهیم ویژگی ها و مزایای استفاده از پارچه مبل خاکستری را بررسی کنیم:

  • مهمترین ویژگی این پارچه های مبلی این است که کیفیت بسیار بالایی دارند و جزو محصولات داخلی بسیار با کیفیت و مرغوب هستند که باعث افزایش دوام مبل می گردند.
  • عمر این نوع محصول به گونه ای بالاست که طی شستشوهای مکرر با انواع شامپوها رنگ اولیه خود را از دست نداده و درخشش خود را همچنان حفظ می کنند.
  • در برابر ضربات محکم همچون چاقو مقاوم می باشند.
  • یکی دیگر از ویژگی های این پارچه های مبل این است که طرح های بسیار متنوع و خاصی دارند.
  • این محصولات را می توانید با توجه به دکوراسیون منزل انتخاب کنید، این نوع پارچه ها به دلیل شیک و مدرن بودن نمای زیبایی به منازل شما خواهند داد.
  • هرنوع لکه ای از روی سطح آنها با یک دستمال نمدار پاک می شود.
  • این پارچه ها با داشتن جنسی مرغوب سبب هیچ نوع خارش و حساسیت پوستی نخواهند شد و افراد دارای آلرژی نیز می توانند از آنها استفاده نمایند.
  • دارای گارانتی پس از فروش می باشند و در صورت نداشتن رضایت کافی آنها می توانید نسبت به تعویض آنها اقدام نمایید.

این نوع پارچه یکی از جدیدترین مدل های پارچه مبلی است که در گذشته چندان مورد استقبال نبوده است اما در سال های اخیر افراد زیادی به دنبال خرید این پارچه بوده و طاقه های زیادی از این پارچه ها را به صورت عمده خریداری می کنند.

پارچه مبلی خاکستری با تنوع طرح بالا

پارچه مبلی خاکستری با تنوع طرح بالا

خرید عمده این نوع محصول به دلیل کاهش قیمت و تخفیفات ویژه ای که از جانب فروشنده صورت می گیرد بسیار مقروبصرفه خواهد بود، پخش عمده این محصولات در اکثر استان های کشورمان انجام می شود.

این پارچه های مبلی یکی از مجلل ترین پارچه هایی هستند که جنس بسیار نرم و لطیفی دارند و همچنین در مقابل نور خورشید تغییر رنگ نمی دهند، نوع مات آنها نیز وجود دارد و رنگ را برجسته تر می کند.

این پارچه ها مقاومت و دوام بالایی دارند و در برابر هرگونه خط و خش مقاوم هستند، تنوع طرح در این پارچه مبلی نیز زیاد است بنابراین کاملا طبیعی است که طرح ها ی متنوعی از این پارچه ها در بازار وجود داشته باشد.

توزیع مستقیم و بی واسطه این محصولات از آنجا که دست دلالان را در امر خرید و فروش آنها برچیده است بسیار عادلانه در نظر گرفته شده و دسترسی مشتریان به این نوع پارچه مبلی را آسانتر کرده است.

پارچه مبلی خاکستری باتوجه به موارد ذکر شده از سوی خریدان بهترین و با کیفیت ترین نوع منسوجات شناخته شده و از این رو با سفارشات انبوهی جهت خرید روبرو است.

خرید پارچه مرغوب برای داشتن مبلی منحصر بفرد کافی نیست شما باید اطلاعات لازم را در مورد نگهداری آنها نیز کسب نمایید، در ادامه به چند نکته ی مهم و کلیدی در این مورد اشاره خواهیم کرد.

برای اینکه این نوع پارچه ها را بتوانید در دراز مدت استفاده نمایید باید آنها را از هرگونه صدمات احتمالی به هنگام جابجایی و نقل مکان دور نگهدارید.

همچنین باید مواظب باشید که در هنگام تمیز کردن آنها از شوینده های ملایم استفاده نمایید زیرا شوینده های قوی موجب رنگ پریدگی آنها می شود.

این محصول درجه یک نه تنها در داخل کشور توانسته طرفداران بی شماری داشته باشد بلکه از سوی کشورهای همسایه نیز خواهان زیادی داشته و سالانه طاقه های فراوانی از این پارچه ها از راه های دریایی و زمینی اقدام به صادرات می نمایند.

در صادرات این نوع اجناس باید بازرگانان مجوزهای لازم را کسب نمایند و وسیله ای را که جهت حمل این اجناس انتخاب می نمایند را به گونه ای در نظر بگیرند که در زمان پیمودن مسیر هیچ صدمه ای به بار مذکور وارد نشود و سالم به مقصد برسد.

نا گفته نماند که علاوه بر کیفیت محصول نوع بسته بندی که برای آنها در نظر گرفته می شود بسیار حائز اهمیت است، قیمت نهایی این پارچه ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به بررسی دو مورد از آنها می پردازیم.

پارچه مبلی خاکستری با تنوع طرح بالا و کیفیت بالا

پارچه مبلی با تنوع طرح بالا

اولین و مهمترین عامل تعیین کننده قیمت نهایی این پارچه ها مراکزی است که از آنها خریداری می کنید، برخی از مراکز به علت اینکه محصولات تولیدی خود را در معرض فروش قرار می دهند قیمت آنها را بسیار پایین در نظر می گیرند.

دومین عامل نوع پارچه ها است معمولا پارچه های خاکستری که از نوع مخمل و مازراتی می باشند به دلیل کمیاب بودن و دوام فوق العاده نسبت به سایر پارچه های مبلی گران تر هستند.

بیشتر تولیدی های مبل از آنجا که به این نوع پارچه ها نیاز بیشتری دارند سعی دارند با مراکزی که بهترین نوع پارچه را تولید می کنند آشنا شده و پس از کسب اطلاعات لازم جزو مشتریان دائمی آنها شوند.

شما عزیزان هم اگر قصد خرید پارچه مبلی خاکستری از مراکز معتبر ما با چندین سال سابقه ی درخشان در امر فروش را دارید این امکان را به شما مشتریان عزیز فراهم نمودیم که از طرق های مختلف به این کالا دست یابید.

ابتدایی ترین را ه خرید حضور یافتن در این مرکز و سپس مشاهده ی دقیق اجناس می باشد که در صورت پسند کردن آنها شما ملزم به پرداخت هزینه ی تعیین شده خواهید بود.

روش بعدی که جزو بروزترین و مطمئن ترین روش می باشد خرید آنلاین این محصول است که با مراجعه کردن به آدرس سایت مورد نظر تحقق پیدا خواهد کرد.

در این روش شما ضمن مشاهده ی تصاویر می توانید آنها را با محصولات مشابه از نظر کیفیت و قیمت مقایسه کنید و در صورت تمایل به خرید نسبت به سفارش آنها اقدام نمایید.

سفارش این کالا همچنین از طریق تماس با شماره های موجود در صفحه نیز امکان پذیر است، کارکنان بخش فروش ما به عنوان مشاور به تمامی پرسش های شما در خصوص کارکرد این محصول و نحوه ی نگهداری آنها پاسخ خواهند داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *