خرید پارچه مبلی کنفی با ارسال رایگان به تمام نقاط کشور

پارچه مبلی کنفی از پارچه های مقاوم و پرمصرف برای تولید انواع مبلمان است که از طرح و رنگهای بسیار زیبا و جذاب برخودار است.

پارچه مبلی کنفی

پارچه مبلی کنفی

انتخاب اجزای مختلف مبل اهمیت زیادی دارد و می تواند بر کیفیت آن تاثیر داشته باشد و شما می خواهید چیزی را پیدا کنید که مطابق با سبک شما و با کیفیت بالا باشد و سالها دوام بیاورد و از مهمترین آنها نوع پارچه می باشد.

پارچه مبلی انواع مختلفی داشته و در میان آنها پارچه مبلی کنفی یکی از بهترین ها است که دارای ویژگیهای منحصر به فردی به شرح زیر می باشد:

  • گاهی برای مبلمان به جای روکشهایی با جنس پنبه، چرم یا پلی استر از کنف استفاده می شود، زیرا کنف ارگانیک ماده ای محکم و بادوام است که می تواند فرسودگی کم و را به همراه داشته باشد، کنف ضخیم تر از پنبه سنتی است و بافت بیشتری دارد، همچنین چندین برابر قویتر از پنیه است.
  • یک مبل با پارچه کنفی به خصوص برای خانواده های پرجمعیتی که به دنبال مبلمانی هستند که بتوانند استفاده زیادی را تحمل کند، گزینه عالی است.
  • کنف همچنین یک منبع فوق‌ العاده پایدار است، زیرا یک محصول طبیعی است و مصنوعی یا شیمیایی نمی باشد و همچنین برای کسانی که می خواهند از چرم اجتناب کنند، گزینه مناسبی است.
  • پارچه مبلی کنف گاهی می تواند جنس نسبتا خشنی داشته باشد ولی اگر با سایر الیاف مانند پنبه، ابریشم، پشم، پلی استر ترکیب شود، نرم و لطیف خواهد شد.
  • پارچه کنفی مقاومت خوبی در برابر سایش داشته و به راحتی پاره نمی شود و آسیب ببیند.
  • این پارچه از خاصیت ضد میکروبی برخوردار است و به طور طبیعی در برابر کپک و پوسیدگی مقاوم است.
  • پارچه کنفی به راحتی رنگ می گیرد و با هر بار شستشو بدون اینکه الیافش تخریب شود، نرمتر می شود که مزیت بزرگی به شمار می رود.
  • این محصول جریان هوا را عبور می دهد و قابل شستشو است و به راحتی تمیز می شود.
  • پارچه مبلی کنفی در برابر انقباض حساسیتی ندارد و در برابر پر شدن بسیار مقاوم است.
  • چون الیاف کنف محکم و بلند است، این گیاه بلند و مستحکم است که باعث می شود پارچه کنفی بسیار نرم و در عین حال بادوام باشد و عمر طولانی دارد، به طوری که می تواند دو یا سه برابر پارچه مبلی نخی عمر کند و از این رو خرید آن مقرون به صرفه است.
  • کنف وزن چندانی نداشته و از پارچه های سبک وزن می باشد، به این معنی که بسیار قابل تنفس است.
  • پارچه کنف به طور موثر به عبور رطوبت از پوست کمک می کند، بنابراین برای آب و هوای گرم انتخاب ایده آلی است، زیرا حتی زمانی که دما بالا است، خنک می ماند.
  • از سوی دیگر، این پارچه هوای گرم را در نزدیکی بدن انسان به دام می‌ اندازد که در هوای سرد به طور طبیعی فرد را گرم نگه می‌ دارد و خاصیت تعدیل دما را به آن می‌ دهد.
  • تنوع در طرح و رنگهای این پارچه به قدری زیادی است که به راحتی نیاز همه خریداران با هر سلیقه ای را تامین می کند.
  • برای کاهش بحران زیست محیطی وحشتناکی که امروز با آن روبرو هستیم، پارچه مبلی کنفی می‌ تواند راه‌ حلی پایدار ارائه دهند، زیرا با محیط زیست سازگار است و آسیبی به آن وارد نمی کند.
  • کنف یک پارچه مبلی محبوب است، زیرا کشیده نمی شود و شکل خود را حفظ می کند، همچنین اتو کردن آسانی دارد که ویژگی مثبتی محسوب می شود.

همه ویژگیهای ذکر شده برای پارچه مبلی کنفی مهمترین دلایلی است که موجب می شود این پارچه در میان خریداران محبوبیت زیادی داشته باشد و بازار خرید و فروش آن پررونق باشد و در اغلب فروشگاه ها موجود بوده و تهیه آن کار سختی نبوده و در دسترس است.

قیمت پارچه مبلی کنفی

قیمت پارچه مبلی کنفی

پارچه مبلی کنفی از پرمصرف ترین انواع پارچه در بازار برای ساخت مبل است که با کیفیت و قیمت های مختلف روانه بازار می شود و تحت تاثیر عوامل زیاد نرخ آن تغییر می کند که بدین شرح است:

  1. مثلا اگر پارچه دارای رنگهای مرغوب و ثابتی باشد که پس از شستشو از بین نرود و کمرنگ نشود، پارچه قیمت بیشتری دارد، همچنین میزان ضخامت پارچه کنفی با هم تفاوت دارد و از این رو نرخ آن هم تغییر متفاوت است.
  2. جنس پارچه کنفی هم مختلف بوده و در مواردی تنها از الیاف کنف تولید شده و کمی خشن است، ولی اگر با الیاف دیگری مانند پنبه یا پلی استر ترکیب شود، نرمتر می شود و از این رو قیمت آنها یکسان نیست.
  3. در صورتی که پارچه از کارخانه های تولید کننده پارچه یا فروشگاه های مجازی سفارش داده شود، نرخ آن کمتر می شود، از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصول برند آن است.
  4. از آنجایی که پارپه کنفی هم در داخل تولید شده و هم وارد شده از کشورهای دیگر است، دارای برندهای متعدد داخلی و خارجی فراوانی است که تاثیر زیادی بر قیمت آن داشته و پارچه با برندهای معروف از نرخ گرانتری برخوردار است.
  5. ساده یا طرح دار بودن پارچه هم قیمت آن را ارزان یا گران می کند و معمولا پارچه های ساده با قیمت پایین تر در بازار عرضه می شود.

بازار فروش

هر کدام از برندهای این پارچه که از قیمت مناسب تری برخودار باشد، مشتریان بیشتری را جدب خود می کند و در نتیجه بازار فروش آن هم رونق بهتری پیدا می کند و بنابراین عامل مهمی در میزان فروش پارچه است.

به عنوان خریدار و فروشنده پارچه مبلی کنفی قطعا خواهان بهترین کیفیت آن بوده و در عین حال می خواهید قیمت مناسبی داشته باشد، بنابراین توصیه می کنیم سفارش از این سایت را در اولویت قرار دهید، زیرا دست واسطه ها کوتاه می شود.

در این صورت قیمت پارچه کاهش می یابد و ارزان می شود که به نفع مشتریان بوده و سودشان را افزایش می دهد، علاوه بر این در سایت حاضر تصاویر رنگ و طرح های مختلف پارچه قابل مشاهده است و می توانید در مورد برند و قیمت آن مطلع شده و اقدام به سفارش نمایید.

اگر چه عمده فروشان و بازارهای بزرگ عرضه انواع پارچه در سراسر کشور نیز به توزیع این محصول می پردازند، اما نسبت به سایت پیش رو ممکن است نرخ پارچه گرانتر باشد، از این رو مراجعه به این مرکز را در اولویت قرار دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *