خرید پارچه مبلی درجه یک با بهترین قیمت

پارچه مبلی درجه یک با بهترین قیمت دارای انواع مختلف و متنوعی از طرح ها و رنگ ها و همچنین جنس ها می باشد که هرکدام برای خود دارای مزیتی هستند.

پارچه مبلی کیلویی

پارچه مبلی کیلویی

گزینه های انتخابی زیادی در بازار وجود دارد که در انواع نوع و جنس و رنگ های مختلف و رنگی رنگی عرضه می شوند، انتخاب رنگ و مدل روکش مدل بسیار در زیبایی دکوراسیون منزل شما تاثیر گذار خواهد بود اما در وهله اول باید پارچه مناسب سبک زندگی خود را انتخاب کنید.

بافت پارچه مبلی درجه یک با بهترین قیمت به دلیل اینکه زمان زیادی در طول روز برای نشستن از آن استفاده می کنید بسیار مهم است و باید از جنس راحتی باشد، برای امتحان پارچه مناسب و تشخیص زبری و نرمی آن می توانید آن را بر روی بازو و صورت خود امتحان کنید .

باید در هنگام خرید پارچه مبل تمام نکات را درنظر بگیرید مثلا مبل برای استفاده در چه مکانی می باشد برای دفتر کار می خواهید و یا در منزل و اتاق نشیمن و همچنین در فضایی که با نور مستقیم خورشید در تماس باشد.

باید رنگ و جنس پارچه را مناسب انتخاب کنید تا در طی استفاده مکرر دچار پوسیدگی و رو رفتگی نشود، جنس پارچه را به گونه ایی انتخاب کنید که گرد و غبار را به خود نگیرد و ضد لک باشد و بتوان در صورت کثیف شدن آن به راحتی بتوان تمیزش کرد.

در ادامه شما را با انواع پارچه رو مبلی آشنا خواهیم کرد تا با خاطری آسوده و اطلاعاتی بالا بتوانید انتخاب کنید.

۱. پارچه با الیاف طبیعی خیلی زود دچار فرسودگی می شود و لک های روی آن سخت پاک می شوند و باید برای محیط هایی استفاده شود که کمتر تردد دارد.

۲. پارچه ابریشم خیلی ظریف است و برای مبل چندان کاربرد خوبی ندارد.

۳. پارچه کتان از الیاف طبیعی ساخته شده و در بین بقیه پارچه ها مقاومت بسیار بالا و فوق العاده دارد، کتان بسیار نرم و صاف و خیلی براق است، پارچه کتان خیلی سریع لک می شود اما با کیفیت و مقاوم است و به راحتی تغییر رنگ نمی دهد و نخ کش نمی شود.

۴. پارچه ویسکوز ریون را از خمیر کاغذ می سازند و مقاومت کمی در برابر آب دارد و جذب رطوبت بسیار بالایی دارد،خیلی زود دچار چروک شده و نرم و لطیف است، مستحکم می باشد.

۵. پارچه چرم که به دسته های چرم طبیعی و مصنوعی و چرم پارچه تقسیم می شود خیلی راحت شسته می شود اما در برابر خراش مقاومت کمی دارد.

۶. پارچه پشم نخ کش نمی شود و دیرتر دچار چروک می شود و در برابر لک و تغییر رنگ مقاومت دارد، پشم در تماس با آب مقاوم نیست و در برابر آب مثل نمد سخت می شود، گزینه مناسبی برای پارچه مبل می باشد ولی خیلی زود دچار خراش می شود.

۵. پارچه آکریلیک که از الیاف مصنوعی ساخته می شود و از نظر شکل ظاهر شبیه پشم می باشد و مقاومت خوبی همانند پشم در برابر چروک، تغییر رنگ و لک دارد ولی کیفیت بالایی ندارد و با گذر زمان دچار پرز می شود.

۶. پارچه پلی استر در بین الیاف مصنوعی دارای خاصیت های بهتری می باشد و زیاد مورد استفاده قرار می گیرد، خاصیت کشسانی بالایی دارد و ساییدگی کمتری دارد و آسان شسته می شود و جذب رطوبت کمی دارد.

پلی‌استر گرد و غبار زیادتری جذب می کند ولی در عوض به راحتی شسته و پاک می شود، این پارچه می تواند انتخاب خیلی مناسبی می باشد.

۷. نایلون با مواد مصنوعی ترکیب کرده و باعث مقاومت بالای آن می شود و استحکام خوبی دارد و در برابر چروک و ساییدگی مقاوم است.

۸. ریون را معمولا با نام ابریشم مصنوعی شناخته می شود و از نظرظاهر بسیار شبیه هم هستند اما بافت آن شبیه کتان است، پارچه ایی مقاوم است ولی زود چروک می شود.

خرید و فروش پارچه های کیلویی به صورت انلاین وحضوری

خرید و فروش پارچه های کیلویی به صورت انلاین وحضوری

کسانی که کار عمده فروشی این پارچه ها را در شهرستان ها در اختیار دارند و پارچه فروش ها از آن ها پارچه را خریداری می کنند معمولا پارچه ها را خود به صورت کیلویی خریداری می کنند و همانگونه به صورت کیلویی نیز به پارچه فروشان می فروشند.

بعضی از پارچه فروشانی که به صورت عمده فروشی فعالیت دارند، پارچه های ظریف را به صورت طاقه به فروش می رسانند و آن ها را به شهرستان ها به صورت رول شده ارسال می کنند.

روش فروش به صورت کیلویی برای پارچه های ارزان قیمت کارایی دارد و پارچه های مجلسی و لوکس به صورت طاقه ای عرضه می شوند.

امروزه به دلیل گسترش تکنولوژی خرید کردن به صورت اینترنتی و غیر حضوری گسترش یافته است و اکثر مردم به دلیل مشغله این روش را انتخاب می کنند.

در این روش دیگر نیازی به حضور خریدار نیست و شرکت های وارد کننده عکس محصولات را برای خریدار و عمده فروش می فرستند و آن ها انتخاب و به وسیله صنعت حمل و نقل به دستشان می رسد.

مهمترین پارچه ایی که به صورت کیلویی فروخته می شود پارچه تریکو می باشد که در الیاف آن از اسپاندکس یا همان کش استفاده می شود، چون فقط از یک سمت کش می آیند فروشنده قیمت هر کیلو از پارچه را به صورت تقریبی می تواند محاسبه کند.

پارچه کیلویی با توجه به مشخصاتی که دارد قیمت گذاری می شود و باید از فروشنده بپرسید که تقریبی هر کیلو از پارچه چند متر است و قیمت را بر اساس موارد زیر تعیین می کنند.

۱. الیاف

۲. عرض

۳. ضخامت

در سال های اخیر به دلیل رشد بیش از حد قیمت پارچه، فروش آن به صورت کیلویی بیشتر شده است، فروش پارچه به صورت کیلویی مقرون به صرفه تر می باشد و باید پارچه با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کرد.

پارچه مبلی کیلویی ارزان

پارچه مبلی کیلویی ارزان

این درست می باشد که کیفیت بر روی قیمت پارچه تاثیر می گذارد اما همیشه به این گونه نیست که ارزان ترین پارچه جزو بی کیفیت ترین آن ها باشد بلکه جنس پارچه، تراکم آن ، نوع بافت و درصد پیچیگی پارچه چیزهایی هستند که قیمت پارچه را تعیین می کنند.

ما باید سعی کنیم پارچه ایی انتخاب کنیم که در عین ارزان بودن کیفیت بسیار خوبی داشته باشد برای مثال پارچه های متقال، پارچه چلوار و پارچه های نخی به دلیل ارزان بودن مواد اولیه تولید آن ها قیمت مناسبی دارند و به دلیل کیفیت بالا جزو پر مصرف ترین ها هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *