خرید پارچه مبلی مخمل به صورت طرح دار و ساده

نکاتی را پیرامون خرید پارچه مبلی مخمل بیان می کنیم قبل از هر چیزی باید بدانید که این پارچه ها به صورت طرح دار و ساده توسط شرکت های ایرانی تهیه و تولید می شوند و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرند.

پارچه مبلی مخمل

پارچه مبلی مخمل

هنگام خرید یک مبل جدید، تقریباً مهمترین ویژگی اتاق نشیمن شما است، بنابراین می خواهید آن را درست انجام دهید بنابراین برای کمک به شما در تصمیم گیری در مورد اینکه کدام پارچه کاناپه برای شما بهترین است، نکات تخصصی در مورد نحوه انتخاب بهترین روکش را گرد هم آورده ایم.

دوام و مقاومت در برابر لکه بدون قربانی کردن سبک و بافت لطیف نرم، کلید انتخاب اثاثه یا لوازم داخلی است، به عنوان یک طراح، درک مشتری و خانواده او واقعاً مهم است، آنها چگونه از اثاثه یا لوازم داخلی خود استفاده خواهند کرد؟ نشستن، پریدن پاها به بالا، درآوردن کفش روی کفش و غیره همگی بر طول عمر بیشتر پارچه ها تأثیر می گذارند.

پیش از خرید پارچه مبلی چیزی که حائز اهمیت می باشند نوع پارچه و انتخاب روشی مطمن برای آن می باشد زمانیکه شما به فروشگاه پارچه فروشی مراجعه می کنید با گالری پارچه مبلی روبرو خواهید شد که مدل های بی شماری از انواع آن را در اختیارتان قرار می دهند اگر بخواهیم انواع این پارچه ها را نام ببرید خیلی زیاد هستند.

مبل در دکوراسیون منزل از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد چون بزای رفاه و آسایش افراد استفاده می شود به همین علت توصیه می کنند در خرید آن دقت لازم را به خرج دهید در این مطلب می خواهیم شما عزیزان را با انواع پارچه رومبلی آشنا کنیم پس در ادامه همراه ما باشید.

اگر قصد تعویض یا خرید پارچه مبلی را دارید بهتر است ابتدا آن ها بشناسید باید بدانید که این پارچه ها از لحاظ جنس به ۳ دسته کلی تقسیم می شوند: پارچه رومبلی طبیعی که جنسی نخی، پشمی، ابریشم و پنبه ای دارند، پارچه مبلی مصنوعی که از نایلون، ویسکوز و پلی استر ساخته شده اند و نوع دیگر آن پارچه رومبلی ترکیبی که تمامی این مدل ها در بازارهای ایرانی و با قیمت های متفاوت موجود می باشد.

اکنون به بررسی و انواع پارچه رومبلی می پردازیم تا شما دوستان عزیز کاملا با معایب و مزایای آن ها به طور کامل آشنا شوید و در هنگام سفارش بتوانید بهترین نوع را انتخاب کنید.

شاید تابحال نام پارچه رومبلی مازراتی را شنیده باشید که برخی آن را به عنوان پارچه مبلی لاکچری می شناسند و در بازارهای فروش تقاضای زیادی را به خود اختصاص داده است و لیست قیمتی آن را می توانید از سایت های اینترنتی مشاهده کنید‌.

بافت این پارچه به پارچه مخملی شباهت دارد و در سطح آن دانه های ریز و کوچکی دیده می شود که به صورت منظم در کنار یکدیگر قرار گرفته اند با گذشت زمان سطح آن سابیده می شود اما رطوبت را به خوبی جذب خود می کند.

پارچه رومبلی پنبه ای یا نخی از نمونه های متنوعی می باشد که از لحاظ کیفیت عالی بوده و دوام و ماندگاری آن فوق العاده است جنس این پارچه نرم و لطیف می باشد و یکی از مدل های پرمصرف به حساب می آید شیوه شست و شوی آن خیلی راحت بوده و تنها می توانید با یک مواد شوینده مناسب قسمت هایکثیف آن را لکه گیری کنید.

در برابر سایش دوام و مقاومت خوبی دارد به همین دلیل است که برای ساخت اکثر مبل ها از این پارچه ها استفاده می شود ولی معایبی هم دارد اینکه در برابر نور خورشید نباید قرار بگیرد چون رنگش را از دست می دهد و خیلی سریع چروک و ژ‌ولیده می شود.

پارچه مبلی مخمل طرح دار

پارچه مبلی مخمل طرح دار

خرید پارچه مبلی مخمل بدون شک جز مدل های شیک و لاکچری می باشد که ظاهری زیبا و خاص دارد اما بافت آن خیلی نرم است به همین دلیل است که توجه افراد را به خود جلب کرده این پارچه دوام و کیفیت ویژه ای داشته و تنوع رنگ آن هم بالا می باشد که بهترین گزینه برای دوخت کوسن می باشد پارچه مخمل شامل مدل های نانو و کبریتی هم می شود.

این محصول بسیار سبک است و قابلیت ارتجاعی آن بالاست همچنین باید بگوییم در برابر سایش مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد خیلی زود حالت اولیه خود را از دست نمی دهند اما بدین معنا نیست که هیچ معایبی ندارد.

علاوه بر پارچه مبلی مخمل، مدل های ریون هم هستند که همانند پارچه های ساتن هستند و در برابر چروک یا رطوبت مقاومت زیادی ندارند اما در برابر ساییده شدن فوق العاده اند و یک نکته مهم دیگر اینکه آن را در برابر تابش مستقیم خورشید قرار ندهید چون احتمال دارد تغییر رنگ دهد و زود خراب شود‌.

نکاتی را باید پیرامون انتخاب پارچه رومبلی بدانید اول اینکه از شما سپاسگزاریم تا این قسمت ما را همراه کردید اکنون قصد داریم چند نکته مهم و جالبی را بیان کنیم تا هنگام خرید بتوانید بهترین نوع را انتخاب کنید و سفارش دهید.

قبل از هر چیزی رنگ پارچه باید برایتان اهمیت داشته باشد چون در دکوراسیون منزل، میزان استفاده و همچنین داشتن کودک در منزل نقش اساسی دارد کاملا مشخص است اگر در منزل کودک خردسالی دارید بهتر است که رنگ های تیره این پارچه را انتخاب نمایید.

به این نکته توجه کنید که تراکم پارچه مسئله ای مهم است و می تواند به حفظ و نگهداری پارچه کمک کند همیشه پارچه رومبلی را انتخاب کنید که تراکم آن بالا باشد و در برابر نشست و برخاست مقاومت خوبی داشته باشد به همین علت به شما توصیه می کنیم بزای مبل های راحتی از پارچه های کشی استفاده نکنید.

قیمت محصول

گزینه بعدی قیمت محصول می باشد همه شما می دانید که قیمت این پارچه ها به عوامل متعددی بستگی دارد مانند وارد کننده، شرکت سازنده و جنس آن که تمامی این ها می تواند بر قیمت اثر بگذارد اگر می خواهید که به قیمت روز انواع پارچه های مبلی مخملی، مازراتی، طرح دار، کتان و غیره دسترسی داشته باشید توصیه می کنیم به سایت فروش ما مراجعه کنید و با متخصصان ارتباط بگیرید تا بتوانند راهنمایی های لازم را انجام دهند و اگر قصد خرید غیر حضوری را دارید سایت ما این امکان را به شما می دهد که تمامی خریدهایتان را به صورت کلی و جزئی انجام دهید و به راحتی درب منزل محصول را تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *