خرید پارچه مبلی بدون واسطه با قیمت مناسب

پارچه مبلی های متنوعی در بازار موجود است اما برای خرید پارچه مبلی بدون واسطه با قیمت مناسب و ارزان می توانید به راحتی از طریق همین سایت اقدام کنید.

خرید پارچه مبلی

خرید پارچه مبلی

مبل و رنگ و طرح آن تاثیر زیادی در محیط خواهد داشت به همین دلیل مهم است که در انتخاب رنگ و طرح مبل دقت لازم را داشته باشید و نوع مناسبی از آنها را خریداری کنید.

یکی از مهم ترین مواردی که در مبل ها و نمای آنها تاثیر دارد، نوع پارچه ای است که برای آنها در نظر گرفته می شود؛ پارچه های مبلی در نقش ها، رنگ ها و متریال گوناگونی عرضه می شوند و برای اینکه بتوانید پارچه مناسب را از پارچه نامناسب را تشخیص دهید، لازم است که ویژگی های یک پارچه مناسب و باکیفیت را بشناسید.

اولین نکته ای که باید در خرید این محصولات به آنها دقت داشته باشید این است که الیاف آنها از چه نوعی تولید شده است؛ بعضی از الیاف ها طبیعی بوده و بعضی دیگر مصنوعی هستند.

الیاف های طبیعی شامل پارچه های لینن، ابریشم، کتان، چرم و… است؛ این نوع از الیاف دارای نرمی و لطافت زیادی است از این رو اگر قصد داشته باشید که یک مبل بسیار لطیف و راحت داشته باشید، می توانید از الیاف های طبیعی استفاده کنید اما دقت داشته باشید که الیاف طبیعی دارای استقامت کمتری است و بهتر است بر روی مبل هایی استفاده شود که کمتر در معرض آسیب قرار دارند، به عنوان مثال مبل های مجلسی که در بعضی از مناسبت های خاص استفاده می شوند.

اما الیاف های مصنوعی هم وجود دارند که می توانید از بین آنها دست به انتخاب بزنید؛ الیاف هایی مانند پی استر، ابریشم مصنوعی، نایلون و… که از بافت هایی مصنوعی ساخته می شوند.

این نوع از الیاف ها مقاومت بسیار زیادی در برابر عوامل خارجی و یا رطوبت دارند از این رو زمانی که از آنها در یک مبل استفاده می شود، طول عمر آن چندین برابر بیشتر خواهد شد و دیگر لازم نیست که بعد از مدت کوتاهی آنها را تعویض کنید.

امروزه الیاف های ترکیبی بسیار پرطرفدار و پرفروش هستند چرا که هم ویژگی های الیاف طبیعی در آنها دیده می شود و هم ویژگی های الیاف مصنوعی در نتیجه یک نوع پارچه مقاوم و در عین حال زیبا برای مبل ها محسوب می شود.

رنگ پارچه های مبلی هم تاثیر زیادی در مبل ها خواهد داشت؛ می توانید رنگ آنها را بسته به شرایط و موقعیتی که قصد دارید مبل را در آن قرار دهید، انتخاب کنید.

اگر قصد ندارید تا سال ها مبل های خود را تعویض کنید، بهتر است رنگ هایی را انتخاب کنید که خنثی هستند و با انواع رنگ های دیگر ست می شوند؛ در این صورت حتی اگر دکوراسیون و یا رنگ دیوارهای محیط را تغییر دهید، باز هم می توانید از همان مبل های قبلی استفاده کنید.

رنگ های روشن مجلسی تر هستند و می توانید از آنها برای استفاده در سالن های پذیرایی و یا سایر محیط های رسمی استفاده کنید اما برای مبل های معمولی و دم دستی چنین رنگ هایی توصیه نمی شود.

اگر می خواهید محیطی شادتر داشته باشید، می توانید از رنگ های زنده تری استفاده کنید؛ پارچه مبلی ها در رنگ های مختلفی تولید می شوند تا هیچ محدودیتی در انتخاب آنها پیش نیاید.

بهتر است که پارچه هایی با قابلیت شستشوی را انتخاب کنید چرا که در این صورت می توانید مطمئن باشید که شما امکان تمیز کردن مبل های خود را دارید و هیچ تغییری در رنگ پارچه ایجاد نخواهد شد.

عوامل محیطی زیادی، مانند نور مستقیم خورشید و رطوبت ممکن است که بر رنگ پارچه ها تاثیرات مخربی داشته باشند؛ پارچه ای که انتخاب می شود باید در برابر این عوامل خارجی هم مقاوم باشد.

خرید پارچه مبلی طرح دار

خرید پارچه مبلی طرح دار

طراحی های روی پارچه ها هم می تواند تاثیر زیادی در انتخاب افراد داشته باشد؛ امروزه بسیاری از مشتریان پارچه های ساده مبلی را به پارچه های طرح دار ترجیح می دهند چرا که این مدل از پارچه تقریبا با هر محیطی و هر دکوراسیونی ست می شود.

مبل هایی که دارای پارچه های ساده هستند، همیشه مد روز می باشند؛ اگر تمایل دارید محیط منزل و یا هر محیط دیگری که مد نظر دارید، همیشه مد روز و شیک باشد، بهتر است که پارچه های ساده را برای مبل های خود انتخاب کنید.

پارچه های طرح دار هم دارای انواع مختلفی هستند اما بیشترین طرحی که در پارچه این محصولات استفاده می شود، پارچه های طرح گل است؛ دقت داشته باشید که اگر محیط شما کوچک است، استفاده از پارچه های طرح داری که بر روی آنها نقش های بسیار بزرگی ایجاد شده است، می تواند باعث کوچک تر دیده شدن محیط شما شود.

برای محیط های کوچک باید از پارچه هایی با طراحی های ساده و کوچک استفاده کرد اما اگر محیط شما بزرگ است، می توانید از پارچه هایی با طرح های بزرگ و برجسته هم استفاده کنید.

یکی از مزایای استفاده از پارچه های طرح دار در مبل ها این است که از دیده شدن کوچک ترین لکه ها تا بزرگ ترین لکه ها جلوگیری می شود؛ گاهی ممکن است لکه های بسیار عمیقی بر روی مبل ایجاد شود که امکان پاک سازی آن هم وجود نداشته باشد.

برای پیشگیری از چنین مسائلی می توانید پارچه های طرح دار را انتخاب کنید؛ این مدل از محصولات برای آن دسته از خانه های پرجمعیتی که فرزند خردسال دارند، بهترین گزینه و انتخاب می باشد.

طراحی هایی که بر روی پارچه ها ایجاد می شود، می تواند سادگی محیط را تا حدود زیادی کاهش دهد و باعث ایجاد یک نمای خوب در فضا شود. اگر می خواهید سادگی محیط خود را کاهش دهید، می توانید از این مدل پارچه ها استفاده کنید.

قیمت خرید پارچه مبلی طرح دار، متناسب با نوع الیاف آن مشخص می شود، به عنوان مثال اگر پارچه از الیاف طبیعی تولید شده باشد، قیمت آن بسیار بیشتر از الیاف های مصنوعی خواهد بود.

توصیه ما این است که پارچه ای با الیاف ترکیبی خریداری کنید تا به این صورت ضمن خریداری یک محصول باکیفیت، تا حدودی در هزینه های خرید شما هم صرفه جویی شود. پارچه های دارای الیاف های ترکیبی از هر نظر گزینه های مناسب تری برای خرید محسوب می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *