پارچه مبلی صدفی درجه یک با بافتی غیر قابل نفوذ

پارچه مبلی صدفی به دلیل ویژگی های کیفی منحصربه فرد و ظاهر بسیار شیکی که دارد از پرطرفدارترین مدل های پارچه مبلی محسوب می شود.

پارچه مبلی صدفی

 

پارچه مبلی صدفی

پارچه مبلی صدفی یکی از مدل های بسیار پرطرفدار پارچه مبلی که از آن به منظور روکش انواع مبلمان استفاده می نمایند می باشد.

همانطور که می دانید روکش مبلمان جزو مهمترین بخش های دکوراسیون منزل بوده که جذابیت و زیبایی آن اهمیت زیادی در جلوه و نقش منزل ایفا می کند.

در تولید پارچه مبلی صدفی از پارچه های مختلفی از جمله ساتن، ریون، کتان، ویسکوز و غیره استفاده می نمایند اما در میان آنها پارچه ساتن محبوییت بیشتری نسبت به سایرین دارد.

پارچه ساتن به دلیل ویژگی های بی نظیر کیفی و کمی و همچنین شفافیت و براقیت بالایی که دارد از بهترین نمونه های پارچه ها برای تولید پارچه مبلی صدفی به شمار می رود.

بافت این پارچه بسیار نرم و لطیف بوده و حالت ابریشمی دارد و همچنین از مقاومت بالایی در برابر پرز پرزی شدن و پارگی برخوردار می باشد.

پارچه مبلی هایی که در بازار به فروش می رسند در انواع مختلف ایرانی، ترک و چینی به فروش می رسند که هر کدام با توجه به خصوصیات کیفی و کمی متغیر و کاربردی که دارند از قیمت های گوناگونی برخوردار می باشند

اما از مهمترین دلایل پرطرفدار بودن این پارچه مبلی علاوه بر ظاهر بسیار جذاب و شیکی که دارد می توان به قدرت پوشش دهی فوق العاده آن بر روی انواع مبلمان اشاره داشت.

چرا که این پارچه مبلی از قابلیت انعطاف پذیری و کشش بالایی برخوردار بوده و همچنین از مقاومت بیشتری در برابر پارگی برخوردار می باشد.

از دیگر مزیت های این نوع پارچه مبلی می توان به قدرت نورپردازی فوق العاده و روشن تر و زیباتر نشان دادن فضای دکوراسیون منزل اشاره کرد.

همچنین این پارچه مبلی در برابر نفوذ انواع آلودگی ها از مقاومت بالایی برخوردار بوده از این رو شستشو و نظافت راحت و آسانی دارد.

خاصیت کشسانی بالا از دیگر مزایای منحصربه فرد این پارچه مبلی است، لذا پس از شستشو نیازی به اتوکشی ندارد.

اما از مهمترین نکات حائز اهمیتی که در خصوص نگهداری به ویژه شسشتوی این پارچه مبلی باید به آن دقت داشته باشید مواردی به شرح زیر است:

  • توجه داشته باشید که هیچ گاه این پارچه ها با سایر پارچه های رنگی شسته نشوند، چرا که ممکن است دچار تغییر رنگ حاصل از رنگ دهی سایر پارچه ها شوند.
  • اگر پارچه دچار لکه و کثیفی زیادی باشد بهتر است آن را به مدت کوتاهی درون مواد شوینده قرار داده سپس اقدام به شستشو نمایید.
  • جهت شستشو از آب خیلی گرم استفاده ننمایید چون با توجه به جنس پارچه می تواند برای آن آسیب زا باشد.

پارچه مبلی سفید صدفی

 

پارچه مبلی سفید صدفی

از محبوب ترین رنگ های پارچه مبلی صدفی که اغلب از آن به منظور پوشش دهی مبلمان کلاسیک و سلطنتی استفاده می نمایند می توان به پارچه مبلی سفید صدفی اشاره داشت.

از مهمترین دلایلی که سبب شده پارچه مبلی سفید صدفی به یکی از رنگ های پرطرفدار و محبوب مبدل شود یکی به این دلیل است که رنگ سفید با همه رنگ ها قابلیت ست شدن داشته و با هر مدل دکوراسیونی قابلیت تطابق و هماهنگی بالایی دارد.

از دیگر دلایل محبوبیت بالای این رنگ می توان به چشم نواز بودن، روشنایی و نورپردازی فوق العاده آن به محیط اشاره نمود.

به همین دلیل است که استفاده از این رنگ پارچه مبلی در انواع مبلمان به ویژه مبلمان کلاسیک و لاکچری از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

رنگ سفید به عنوان رنگ غالب قادر است هر نوع ظرافت در طراحی و نقشی را به خوبی نمایان ساخته از این حیث نیز طرفداران بیشماری را به خود اختصاص داده است.

پارچه مبلی سفید صدفی از جذابیت خاص و بی نظیری برخوردار بوده و هیچ گاه از مد نمی افتد.

به همین دلیل اگر چنانچه قصد تغییر دکوراسیون منزل را داشته باشید دیگر نیازی نیست پارچه مبلی خود را تغییر داده و هزینه اضافه ای را متحمل شوید.

قیمت فروش این پارچه ها به طور مستقیم به کیفیت محصول و روش عرضه و سفارش آن بستگی دارد.

از دیگر موارد تاثیر گذار بر قیمت فروش این کالا می توان موارد زیر را نام برد:

  1. جنس پارچه مبلی، طرح و مدل آن
  2. نوسانات قیمت ارز و ایرانی یا خارجی بودن محصول
  3. هزینه های حمل و نقل و ایاب و ذهاب محصول
  4. بازار عرضه و تقاضای آن
  5. برند شرکت یا کارخانه تولید کننده کالا و فاصله مکانی آن با محل فروش
  6. نوع تجهیزات و تکنولوژی های مورد استفاده در تولید پارچه مبلی

پارچه مبلی صدفی با توجه به جنس پارچه مورد استفاده در آن و همچنین کیفیت آن به قیمت های متنوعی عرضه می شود، لذا به دلیل تنوع قیمت هر کسی با هر بودجه ای می تواند این محصول را مطابق با سلیقه و نیاز خود خریداری نماید.

در خصوص روش عرضه باید خدمتتان عرض کنیم که طبق سفارش مصرف کننده یا مشتری فروش این پارچه به صورت متری، طاقه ای و کیلویی به دو شکل عمده و جزئی انجام می گیرد.

مسلم است که خرید عمده این محصول به صورت مستقیم از درب کارخانه به دلیل حذف واسطه ها تاثیر زیادی بر روی کاهش قیمت خرید محصول می گذارد.

ضمن اینکه خرید عمده و مستقیم به خریدار این امکان را می دهد تا با فروشنده اصلی محصول ارتباط گرفته و اطلاعات لازم را درباره مشخصات فنی و کیفی محصول دریافت نماید.

دریافت اطلاعات لازم درباره مشخصات محصول مورد نظر به خرید ایمن و مطمئن محصول توسط خریدار کمک بسزایی می کند.

اما از مهمترین نکات حائز اهمیتی که قبل از سفارش یا خرید این کالا باید به آن توجه نمایید می توان موارد زیر را برشمرد:

  • توجه به نوع مبلمان و سبک دکوراسیون منزل الزامی است، باید نقش و رنگ پارچه مبلی با دکوراسیون منزل همخوانی داشته باشد.
  • فروشندگان زیادی در زمینه فروش پارچه مبلی در سراسر کشور فعالیت دارند اما مهمترین نکته ای که قبل از خرید لازم است به آن دقت دقت شود معتبر بودن فروشنده و اعتبار برند تولید کننده کالا می باشد.
  • نکته قابل تامل دیگر توجه به کیفیت پارچه مبلی می باشد.

در خصوص مشخصات کیفی پارچه مبلی می توان به دوام و استحکام بالای آن در برابر پارگی و نفوذ لک و کثیفی در تار و پود آن اشاره داشت.

در خصوص کیفیت پارچه مبلی هر چه بافت پارچه متراکم تر باشد طبیعتا پارچه از استحکام بالاتری برخوردار بوده در نتیجه قیمت بیشتری نیز دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *