پارچه مخمل رنگی کوبیده

یک تولید کننده موفق پارچه مخمل برای روتختی همیشه قبل از تولید بفکر فروش محصول خود می باشد. از همین رو از طریق فروش عمده یا فروش اینترنتی  درصدد افزایش تعداد مشتریان خود بوده است.

پارچه مخمل یکی از پر فروش ترین نمونه های پارچه های موجود در بازار های داخلی می باشد. پارچه مخمل انواع گوناگونی با پرز و کرک های  بلند و کوتاه، کوبیده و درخشندگی خاصی وجود دارد. هر کدام از این نوع پارچه مخمل مناسب دوخت پرده، روی تختی، مبل و…. می باشد. پارچه مخمل بدلیل بافت نرم و لطیف یک انتخاب ایده آل برای داشتن دکوراسیون مدرن  و زیبا مناسب می باشد. از همین رو فروش این پارچه بازار خوبی را از آن خود کرده است.

 پارچه مخمل برای روتختی

پارچه مخمل برای روتختی

پارچه مخمل مناسب برای روتختی ضخامت بیشتر و  سنگین تر با کرک های بلند تری دارد. پارچه مخمل ماندگاری بیشتری نسبت به سایر پارچه دارد. در طراحی و دوخت روتختی استفاده از پارچه های مخمل به افزایش زیبایی و جذابیت کمک موثری می کنند. این پارچه های  با رنگ بندی ها و طرح های مختلفی روانه بازار شده است.  همچنین قیمت این پارچه ها مناسب تر از نمونه های دیگر می باشد. از همین بهتر است برای روتختی از پارچه مخمل استفاده چون مقرون بصرفه بوده و برای روی تختی متراژ بالایی از پارچه نیاز می باشد.

 پارچه مخمل برای روتختی

فروش عمده پارچه مخمل

پارچه مخمل از گذشته دور در دنیا مد و در بازار های داخلی حضور داشته است.

این پارچه دارای بافت نسبتا ضخیم و برای لباس پاییزی و زمستانی مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه مخمل ویژگی های خاصی دارد که حتی روش تولید و دوخت آن متفاوت می باشد. مخمل پارچه ایست دارای  بافت پرز دار و کرکی، جنس و ترکیب مخمل روی کیفیت و قیمت اثر می گذارد. در هنگام خرید لباس و پارچه مخمل به برچسب آن که اولین اسم معمولا جنس الیاف کرک و دومین اسم جنس پایه را مشخص می کند.

 پارچه مخمل برای روتختی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *