پارچه بنر صادراتی

پارچه بنر الیت در تهران   دارای مراکز  پخش بزرگ و جامع می باشد که می تواند مراکز  واقع در شهر های دیگر را پوشش  می دهد. این مرکز بطور مستقیم با تولیدی در ارتباط بوده و محصول با کیفیت را در اختیار خریداران قرار می دهد.

پارچه  بنر الیت تامین کننده برترین بنر خام در بازار تهران می باشد. این بنر بسیار مشابه بنر خام کره ای بوده، چرا که الیاف به کار رفته در بنر الیت از بهترین و مقاوم ترین الیاف پلی استر می باشد. در نتیجه مقاومت کششی و برشی بسیار بالابنر را فراهم ساخته است. از همین رو متقاضیان خاص خود را داشته بر همین اساس دارای مراکز پخش می باشد که بصورت فعال این محصول را فراهم می آورد تا در اختیار چاپخانه ها قرار دهد. بنر های الیت کیفیت چاپ بی نظیری دارد زیرا از سطح نرم، براق و صاف برخوردار می باشند.

پارچه بنر الیت در تهران

پارچه بنر الیت در تهران

پارچه بنر الیت با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و با تکنولوژی روز دنیا تولید می شود.

این پارچه از کُتینگ دو لایه ساخته شده که باعث ایجاد سطحی صاف، صیقلی و براق بنر می شود.

کیفیت چاپ بی همتا، مقاومت بسیار بالا، عمر طولانی و نازلترین قیمت آن باعث شده مناسب برای تمام مصارف و بخصوص تابلو ها، بیلبورد های تبلیغاتی باشد.

این پارچه بنر توانسته با کیفیتی بالایی که دارد نمونه های چینی را پس زند و جایگاه خوبی در بازار تهران و سایر شهرهای بزرگ و صنعتی پیدا کرده است.

پارچه بنر الیت در تهران

مرکز پخش پارچه بنر

پارچه بنر امروزه بسیار پرکاربرد می باشد زیرا در صنایع گوناگون به عنوان ابزار تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد.

تولید محصولات ایرانی در جهت تامین محصول برای مصرف کنندگان  موثر بوده است. زیرا دیگر نیاز به واردات و پرداخت هزینه های گمرکی نمی باشد و محصول با هزینه پایین تر از طریق مراکز پخش در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

پارچه بنر الیت در تهران

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *