بهترین پارچه شمعی طرح دار

بهترین پارچه شمعی طرح دار را به راحتی از طریق اینترنتی می توانید سفارش خرید بدهید. پارچه شمعی در طرح ها و رنگ های متنوع را به شکل عدلی و با قیمت کارخانه از سایت های رسمی فروش خریداری کنید.

پارچه های شمعی طرح دار ضدآب و ضخیم تولید نساجی های گوناگون هستند. امروزه از مصارف زیادی در تولید انواع کیف های لب تاب و کوله پشتی ها، سایبان ها و چادر های مسافرتی مورد استفاده قرار می گیرد. فروش ویژه پارچه شمعی طرح دار با قیمت متناسب با کیفیت هم در نمایندگی های رسمی و هم از طریق سایت های اینترنتی امکان پذیر می باشد. این پارچه شمعی از پارچه های بادوام موجود در بازار است که دارای عرض و گرماژ متفاوت و طرح های گوناگون می باشد.

بهترین پارچه شمعی طرح دار

بهترین پارچه شمعی طرح دار

پارچه شمعی دارای مواد یو وی بوده است، که در برابر آفتاب و عوامل طبیعی مقاوم می باشد.

طرح دار بودن و قابلیت شستشو از ویژگی های مهم این پارچه می باشد. این پارچه یکی از مصرفی ترین انواع پارچه موجود در بازار است که دارای لایه ای نفوذ ناپذیر در برابر مایعات، روکش ضد اشعه و ضدآب بوده و کار برد های مهمی دارد. پارچه شمعی بسیار نرم بوده و کار با آن آسان و راحت می باشد.

بهترین پارچه شمعی طرح دار

خرید پارچه شمعی

پارچه شمعی تنوع رنگی و ظاهری زیبای دارد نوع بافت و الیاف مصنوعی آن را از سایر پارچه ها متمایز می کنند. پارچه شمعی را با تضمین در قیمت و کیفیت و بدون واسطه از نمایندگی های فروش کارخانجات تولیدی مطمئن در بازار خرید نمایید. این پارچه بدلیل مصارف گوناگون قیمت مناسب و بسیار سبک و بیشتر بصورت عدلی خریداری می شود. همچنین می توانید پارچه های شمعی را به قیمت روز بازار از طریق سایت های اینترنتی خریداری کنید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

بهترین پارچه شمعی طرح دار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *