پارچه مخمل مانتویی

بهترین پارچه مخمل صادراتی دارای نمایندگی های عرضه بسیار در نقاط مختلف کشور می باشد که دارای فعالیت بسیار متداوم هستند. از این رو که پارچه مخمل یکی از پارچه های تولیدی ایران می باشد که مورد صادرات قرار می گیرد.

 پارچه مخمل صادراتی

تولید پارچه مخمل به دو روش بافت :روش بافت دولایه و روش بافت روی سیم از جنس نخ یا کتان می باشد. تولیدی های این پارچه مخمل به صورت عمده در اختیار عرضه کنندها با قیمت مناسب قرار می هند. پارچه مخمل حالت لوکس و براقی دارد که در بسیاری از کشور ها  به عنوان پارچه تجملی شناخته شده است.

از همین رو بازار صادرات برای تولید کنندگان ایرانی این پارچه فراهم شده است.

بهترین پارچه مخمل صادراتی

پارچه مخمل مورد استفاده در دنیای امروزهی انواع مختلفی دارد که نمونه رایج آن را نام برد:

  • مخمل ابریشم
  • مخمل طراح دار
  • مخمل چروک
  • مخمل نخی
  • مخمل برچسته
  • مخمل ولور

هر کدام از این پارچه های مخمل برای دوخت انواع پوشاک کاربرد دارد. از مهمترین ویژگی های پارچه مخمل نرمی و لطافت و حساسیت  آن می باشد. پارچه های مخمل تهیه شده از ابریشم برای دوخت لباس مجلسی زنانه مورد استفاده قرار می گیرد.  پارچه مخمل دارای رنگ بندی های من جمله زرشکی، آلبالویی، سیاه ، صورتی، آبی می باشد.

 پارچه مخمل صادراتی

نمایندگی پارچه مخمل

نمایندگی ها برای تهیه پارچه مورد نیاز با تولید های مربوط در ارتباط هستند و پارچه براساس نیاز مشتری تهیه می کنند. در این مراکز خرید پارچه بهتر است. زیرا انواع پارچه مخمل  با رنگ های متفاوت وجود دارد.

لذا مشتری می توان هر متراژ پارچه که نیاز دارد با قیمت مناسب خریداری کنند.

 پارچه مخمل صادراتی

نمایندگی پارچه مخمل صادراتی

باتوجه به تولید پارچه ایران صادرات این نوع پارچه با شرایط خوبی همرا است. لذا می توان فروش آن را در کشور های همجوار به خوبی شاهد بود. این پارچه ها که هریک دارای بافت خاصی بوده در بازار داخلی و خارجی نیز متقاضیانی دارند. نمایندگی ها برای صادرات به سایر کشور ها دارای نمایند فعال و مورد اعتماد می باشند.

 پارچه مخمل صادراتی

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *