بهترین پارچه بنر خام

قیمت هر متر پارچه بنر خام ساتکس نسبت به محصولات وارداتی بسیار مناسب بوده است. برای اینکه از قیمت این نوع پارچه بصورت دقیق تری اطلاع داشته باشید می توانید با مراجعه به سایت های اینترنتی در جریان قرار بگیرید.

 پارچه بنر خام ساتکس

تولید و عرضه بهترین پارچه های بنر خام ساتکس برای اولین بار در ایران و کیفیتی بهتر از نمونه های خارجی و قیمت بسیار مناسب می باشد. این پارچه دارای مقاومت و دوام بالا در فضا های باز می باشد و ابعاد آن متنوع از عرض یک تا سه متر در بازار ارائه می شود. این پارچه بنر ضد آب و استحکام بسیار بالای دارد از همین رو  دارای خریداران خاص خود می باشد. در زمینه تولید این محصول باید سر رشته و شناخت از تولید محصول و ذائقه چاپخانه داران در دست باشد.

پارچه بنر خام ساتکس

صنایع تولیدی این محصول با کمک پرسنل مجرب و استفاده از تکنولوژی روز دنیا موفق به تولید بهترین و با دوام ترین پارچه بنر خام شده است. این محصول را به بازار چاپ و بسته بندی ارائه داده و حتی با شرایط ویژه برای خریداران عمده به سراسر کشور عرضه می نماید. استفاده از پارچه بنر هم برای تبلیغات، هم فضای نمایشگاهی و حتی برای پیام ترحیم مناسب می باشد. هر چه تراکم و وزن بیشتر باشد مقاومت کششی و مقاومت در برابر پارگی بیشتر می شود.

 پارچه بنر خام ساتکس

قیمت پارچه بنر

قیمت پارچه بنر براساس کیفیت و مقاومت متغیر می باشد. پارچه های بنر ایرانی قیمت ارزان تری نسبت به نوع خارجی دارد.زیرا بنر ایرانی محصول خود کشور بوده و هزینه بابت واردات به آن تعلق نمی گیرد. همچنین  این پارچه بنر ها چاپ پذیری و درخشندگی بسیار بالای دارند و در نوع خود بهترین بوده است.

هرچه جنس پارچه بنر با کیفیت تر باشد در دستگاه چاپ و چاپی مطمئنن بهتر بوده و تصویر چاپ شده با کیفیت و جذابیت خاصی ارائه می شود.

 پارچه بنر خام ساتکس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *