پارچه تور حریر رنگی

پارچه تور حریر رنگی را به راحتی و دیدن طرح های جدید می توان به طور مستقیم از طریق سایت های اینترنتی خریداری کرد. در دنیای کنونی با ایجا فضای مجازی با یک کلیک ساده می توان انواع محصولات جدید را مشاهده و حتی خریداری نمود.

پارچه تور حریر رنگی

امروزه خرید اینترنتی بسیار رواج یافته است. زیرا کاربر بدون اینکه زمان زیادی را هدر دهد،  به راحتی از طریق سایت می توانند مدل های جدید از انواع محصولات را با قیمت آن مشاهد کرد. حتی می توانید سفارش محصول دهد و آن را درب منزل تحول بگیرد. پارچه تور حریر از لحاظ بافت و طراحی به دو صورت که هم برای لباس های مجلسی و هم برای پرده مناسب می باشد. بازار پارچه در ایران بسیار داغ و از تنوع زیادی برخوردار است، در این باراز هر نوع پارچه طرف دار بخصوص خود را دارد.

پارچه تور حریر رنگی

پارچه براساس مواد تشکیل دهنده به انواع مختلفی تقسیم می شود.

پارچه تور حریر از نوع ابریشم نازک تهیه شده ودارای نمای توری بوده و به دلیل زیبای و شیک بودن برای انواع لباس ها کاربرد دارد.مدل لباس مجلسی با پارچه تور حریر رنگی از انواع لباس های شیک و زیبایست که در مهمانی ها و مجالس مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه تور حریر در انواع مختلف با رنگ بندی های جدید در بازار موجو می باشد.

پارچه تور حریر رنگی

خرید پارچه تور

پارچه تور از انواع پارچه های مورد استفاده در لباس بخصوص لباس های مجلسی می باشد.

پارچه تور به چند نمونه مانند تور حریر و تور کش و …. وجود دارد. پارچه توری جز پارچه های است که بیشتر بصورت کیلویی به فروش می رسد.

از همین رو قیمت آن بسیار پایین بوده و متقاضی زیاد داشته است.

پارچه تور دارای انواع رنگ بندی هاست و در تمامی لباس ها مورد استفاده می باشد. به عنوان مثال:

  • دوخت دامن لباس عروس
  • دوخت پیراهن های کودکانه
  • دوخت آستری لباس

 

پارچه تور حریر رنگی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *