پارچه مخمل ابریشمی اصل

قیمت روز پارچه مخمل ابریشمی رنگی را در بازار شهرهای مختلف می توان از سایت های اینترنتی بدست آورید. این مراکز همکاری خوبی در عرصه فروش پارچه مخمل داشته اند. همچنین این تولیدات با نرخ های متفاوت عرضه شده و در هنگام خرید بایستی مورد بررسی قرار بگیرد.

در بازار هنگام خرید قیمت انواع پارچه مخمل مدنظر خریدار می باشد. از اینرو با در نظر گرفتن قیمت و کیفیت پارچه مخمل اقدام به خرید می نمایند. اعلام قیمت روز پارچه مخمل براساس شاخص های زیبای، کیفیت، نوع الیاف و شرکت تولید کننده تعیین می شود. پارچه مخمل جز پارچه های پرفروش بوده، که دارای طرح و رنگ های مختلفی در بازار دیده می شود. لذا این پارچه در شرکت های داخلی تولید شده و قیمت مناسبی را در بهره گرفته است.

پارچه مخمل ابریشمی رنگی

 

پارچه مخمل ابریشمی رنگی

پارچه مخمل از الیاف ابریشم با ظرافت خاصی بافته میشود. جنس و ترکیب مخمل روی کیفیت و قیمت اثر می گذارد. پارچه مخمل ابریشم رنگی یکی از تجملی ترین پارچه هایست که تا به حال بافته شده است و حالت نرم و براقی دارد، که جلوه خاصی از خود به ارمغان می گذارد. این پارچه مناسب برای دوخت لباس مجلسی بوده است. در هنگام دوخت این پارچه بایستی دقت زیادی شود و حتی برای اتو کردن از حوله ضخیم و نرم استفاده کنید.

پارچه مخمل ابریشمی رنگی

قیمت روز پارچه مخمل

پارچه مخمل با ظاهری نرم و درخشان خود یک پارچه اشرافی است. پارچه مخمل انواع گوناگونی دارد، که هر کدام برای دوخت پوشاک، پرده و روکش مبلمان و…..  براساس ضخامت و تراکم و طراحی مناسب می باشد. لذا ویژگی که پارچه مخمل را خاص و ویژه می کند، روش بافت پیچیده این پارچه می باشد. هنگام خرید باید به تراکم بالای پارچه و مقاومت آن دقت شود، اگر ضخامت و تراکم کم باشد به راحتی کف پارچه و ریشه الیاف را می ببینید که نشان از بی کیفیتی پارچه مخمل می باشد.

پارچه مخمل ابریشمی رنگی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *