پارچه بنر خام وارداتی

پارچه بنر خام وارداتی را شرکت های زیادی در بازار ایران توزیع نموده و فروش این پارچه حتی در فضاهای مجازی امکان پذیر بوده است. این پارچه ها مورد نیاز افراد مختلف بوده و کاربرد خوبی دارند و با مراجعه  به سایت های فروش پارچه مورد نظر را تهیه نمایند.

امروزه بدلیل استفاده زیاد بنر به عنوان یک پارچه تبلیغاتی نیاز به واردات این محصول می باشد. واردات عمده این پارچه از کشور های شرق آسیا بیشتر در بازار به چشم می خورد.  پارچه بنر ها استحکام بالا، ثبات فوق العاده در برابر نور خورشید و قیمت مناسب با توجه به کیفیت را دارا می باشند. شرکت های بازرگانی بسیاری در زمینه صادرات و واردات، عرضه کننده بنر خام می باشند. بنرهای وارداتی قابلیت چاپ بالای را دارند.

پارچه بنر خام وارداتی

پارچه بنر خام وارداتی

پارچه بنر خام  با کیفیت بالا و سطح کاملا صاف و براق، چاپ درخشان و شفاف را تضمین می کنند. هر چه سطح بنر روزنه های بسیار ریزی داشته باشد مصرف جوهر را کاهش می دهد و باعث افزایش بازده کار می شود. بنرهای خام وارداتی قابل استفاده برای کلیه دستگاههای چاپ بنر می باشد. حتی این پارچه قابل استفاده برای بیلبوردها، نمایشگاهها قرفه آرایی ، مناسبت ها و جشن ها بوده است. پارچه بنر های وارداتی دارای بسته بندی منحصربفرد و همچنین دارای ضمانت  و کیفیت می باشد.

پارچه بنر خام وارداتی

فروش عمده پارچه بنر

برای فروش این پارچه بنر نمایندگی های در بسیاری از استان ها ایجاد شده که قابلیت فروش بالای داشته و این اطمینان را برای خریدار فراهم نموده تا بدون دغدغه به تامین پارچه بنر مورد نیاز خود بپردازد. همچنین اطلاعاتی در مورد پارچه بنر از نظیر بافت، سطح براق، انس، قابلیت چاپ و ….. در اختیار ارباب رجوع قرار بدهند، تا بتوانند یک انتخاب درست با قیمت مناسب داشته باشد. لذا برای اطلاع از آخرین قیمت ها، نحوه فروش و تنوع محصولات به سایت های تخصصی این محصولات رجوع کنید.

پارچه بنر خام وارداتی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *