پارچه بنر 10 انس ترکی

شرکت تولید پارچه بنر خام درجه یک سعی دارد تا با تولید بهترین نوع از این پارچه بتواند بازار فروش این محصول را دست بگیرید. لذا در  ایجاد سایت های اینترنتی نیز تلاش ویژه داشته  تا بتواند از این طریق محصول خود را به همگان بشناسانند.

اگر سری به سایت های فروش پارچه بنر بزنید می بینید که نمونه های زیادی از نوع داخلی و خارجی بیشتر این پارچه وجود دارد. از این رو پس شرکت های تولیدی پارچه بنر های داخلی سعی دارند پارچه ای با کیفیت بالاتری از نمونه های خارجی تولید کنند، تا مصرف کننده هنگام خرید بیشتر از این نوع پارچه بنر استفاده و چرخه تولید داخلی نیز بچرخند. علاوه براین نیز می خواهند این محصول باکیفیت و مقاوم را با نازلترین قیمت نسبت به نوع خارجی این پارچه به بازار های داخلی عرضه و صادرات به بازار های خارجی ارائه دهند.

پارچه بنر خام درجه یک

پارچه بنر خام درجه یک

پارچه بنر خام درجه یک با استحکام و مقاومت فوق العاده همچنین چاپ پذیری مطلوب و قیمت مناسب در عرض های یک تا سه در بازار موجود می باشد.

هر چقدر پارچه بنر سطح صاف و براقی داشته باشد، از کیفیت چاپ استثنایی بر خوردار می باشد.

پارچه بنر ها با انس های :

  • انس8
  • انس9
  • انس10
  • انس13

هر کدام با یک نوع کیفیت و بافت برای کار خاصی مناسب می باشد.  بدلیل مقاومت بی همتا و ایده آل این پارچه ها مناسب برای تابلو های تبلیغاتی و بیلبوردها و…. می باشند.

پارچه بنر خام درجه یک

تولیدی پارچه بنر

برای تولید این پارچه از مواد اولیه نظیر گرانول، کربنات کلسیم، روغن دی اکتیل ادیپات، استفاده می شود. این مواد توسط ماشین آلات و تجهیزات مانند میکسر تمام اتوماتیک، قالب ها و ماشین فرمینگ تولید و به بازار ارائه داده شده است. از این پارچه بنر ها برای تبلیغات در اتوبان و بزرگ راه ها، رویدادهای بزرگ ملی و مذهبی و…… استفاده می شود.

پارچه بنر خام درجه یک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *