پارچه مخمل روبالشتی پورشه

پارچه مخمل روبالشتی پورشه را می توانید از طریق سایت ها فروش این محصول با  قیمت متناسب کیفیت آن را خریداری کرد. این محصول از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد. حتی برای صادرات به کشور های همسایه گزینه مناسب بوده است.

در ایران این پارچه مخمل روبالشتی را مراکز تولیدی محدودی تولید می کنند. تفاوت این پارچه مخمل با دیگر مخمل ها از نظر ارتفاع پرز ها می باشد، پرز های بسیار کوتاه و در بعضی موارد کاملا صاف می باشد. فروش این پارچه بدلیل لطافت و نرمی  در ایران  خرید و فروش آن رونق  داشته است. یکی از روش های جدید خرید از طریق سایت ها می باشد. در این سایت ها مشخصات پارچه بصورت کامل  من جمله طراحی های مختلف، رنگ بندی ویژه، سایز بندی و قیمت موجود می باشد.

پارچه مخمل روبالشتی پورشه

پارچه مخمل روبالشتی پورشه

پارچه مخمل روبالشتی پورشه دارای ویژگی های منحصربفردی می باشد از جمله:

  • ضخامت متناسب
  • عدم پرز دهی
  • تنوع بالای طرح
  • عدم رنگ دهی

از همین رو امروزه بازار بزرگی را به خود اختصاص داده است.

این پارچه ها در بازار به  چند صورت دیده می شود:

  1. نمونه ای با بافت نرم و پرز های کوتاه و ضخیم
  2. نمونه ای با ضخامت کمتر و نازکتر
  3. نمونه ای هم دارای بافت سفت تر و صاف تر

برای خرید این پارچه با قیمت مناسب چه بصورت عمده و چه بصورت خرده می توانید با تولیدی مربوط ارتباط داشته و مستقیم از تولید کننده خرید کنید.

پارچه مخمل روبالشتی پورشه

خرید پارچه مخمل رو بالشتی

فروش پارچه مخمل روبالشتی در بازار ایران از جایگاه خوبی برخوردار می باشد. و بدلیل جذابیت و درخشش مورد قبول افراد زیادی واقع شده و آن را خریداری می نمایند. این پارچه از کیفیت خوبی برخوردار بوده که در این میان کشور های مثل عراق، پاکستان، قطر و ترکیه از این محصول استقبال بی نظیری شده است.

پارچه مخمل روبالشتی پورشه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *