پارچه مخمل ایرانی توشکا

بهترین پارچه مخمل رنگی را نمایندگی های پخش معتبر به بازار عرضه می کنند. نمایندگی های پخش طیف وسیعی از انواع پارچه مخمل را با طرح های خاص از تولیدی ها دریافت و در اختیار خریداران قرار می دهند.

نمایندگی ها نقش ویژه و فعالی در پخش و گسترش محصول به مراکز مختلف دارد. نمایندگی ها به عنوان نماینده تولیدی ها از مشتریان شفارش محصول مورد نظر را می گیرد و پس از آن به تولیدی مربوطه اطلاع می دهند. هرچه نمایندگی فعالیت بیشتری در عرضه محصول داشته باشد مطمئنن این امر به سود تولیدی بوده و توانسته محصولات مورد نظر را به همگان معرفی نمایید. لذا کیفیت و مرغوبیت کالا بیشتر و قیمت آن مناسب باشد مشتریان زیادی خواهان خرید می شوند.

بهترین پارچه مخمل رنگی

 

بهترین پارچه مخمل رنگی

پارچه مخمل از منسوجات است که بافت پرزدار و فشرده دارد. این پارچه سه بعدی است که علاوه بر تارو پود دارای کرک هم می باشد. پارچه مخمل در انواع مختلف با نام های خاص در بازار موجود می باشد که هر کدام برای دوخت البسه خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.

پارچه های مخمل رنگی که دارای تنوع رنگی بسیاری نظیر:

  • سبز
  • ارغوانی
  • بادمجانی
  • شرابی
  • مشکی
  • صورتی
  • نارنجی

بوده و توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نمایند.

بهترین پارچه مخمل رنگی

نمایندگی پخش پارچه مخمل

پارچه مخمل دارای نمایندگی های بسیاری بوده که نمونه های مختلف پارچه را در اختیار بازاریان قرار می دهند. نمایندگی ها با توجه به نیاز بازار و اینکه کدام نوع مخمل با چه طرح و رنگی بیشتر مورد پسند مشتریان بوده سفارش تولید آن را به شرکت های تولیدی مربوطه می دهند. در هر پارچه سرا انواع پارچه با طرح و قیمت های گوناگون وجود دارد، ولی پارچه مخمل از نمونه پارچه هایست که هیچ زمان از مد نرفته و همچنان متقاضیان زیادی خواهان خرید این پارچه هستند، حتی قیمت این پارچه بسیار مناسب می باشد.

بهترین پارچه مخمل رنگی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *