پارچه تور سانول جدید

قیمت هر متر پارچه تور سانول جدید برای  خریداران بسیار مهم می باشد. زیرا با داشتن قیمت پارچه می توانند برآورد کنند چه متراژ پارچه با چه قیمت خریداری کنند.

قیمت گذاری از سوی تولیدی ها با توجه به هزینه متریال بکار رفته در تولید و هزینه های جاری تولیدی تعیین می شود. در هر مرکز فروش محصولات بایستی قیمت گذاری شده باشد، تا مشتری در هنگام مراجعه با توجه به قیمت و کیفیت محصول بتواند یک خرید عالی انجام دهند. در مراکز فروش پارچه انواع پارچه ها هم بصورت متری و هم قواره ای قیمت گذاری شده تا مشتریان با توجه به قیمت پارچه مورد نظر را خریداری کنند.

پارچه تور سانول جدید

پارچه تور سانول جدید

یکی از پارچه تورهای جدیدی که با کیفیت بالا و بافت ظریف به بازار عرضه شده پارچه سانول می باشد. این پارچه تور را تولیدی های مربوطه با کیفیت و طرح های ویژه تولید کرده و با شرایط خوبی در اختیار خریداران قرار داده اند. خریداران در بازار همیشه به دنبال پارچه تورهای سانول درجه یک و با کیفیت هستند. زیرا از این پارچه تور برای دوخت لباس عروس، لباس مجلسی زنانه و بچه گانه استفاده می کنند و زیبایی و ظرافت پارچه برای آنها بسیار حایز اهمیت می باشد.

پارچه تور سانول جدید

قیمت هر متر پارچه تور

پارچه تور انواع مختلفی دارد که با توجه به طرح و بافت آنها را قیمت گذاری می کنند. پارچه تور از جمله پارچه هایست که افراد زیادی آن را خریداری می کنند و برای دوخت البسه بسیار مورد استفاد قرارمی گیرد. پارچه تور بسیار نازک و دارای بافت زیبای و حتی رنگ بندی خاصی می باشد، البته بعضی پارچه تورها با ملیله دوزی و چرخ کاری های که روی آنها شده بسیار جذاب می باشد و مشتریان خاص خود را دارند. بسیاری از مشتریان این پارچه را با متراژ بالا خریداری می کنند. زیرا خرید با متراز بالا برای آنها مقرون به صرفه بوده و حتی تخفیفاتی  را از سوی فروشنده در بر دارد.

پارچه تور سانول جدید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *