پارچه تریکو غواصی عرض 110

پارچه تریکو غواصی عرض 110 سانتی متر را می توانید از این مجموعه به صورت کیلویی خریداری نمایید. قیمت روز این پارچه را به صورت عمده در اختیارتان قرار می دهیم.

همانطور که می دانید تریکو خانواده بسیار گسترده ای از انواع پارچه بوده که بافتی خاص دارد. از این رو انواع متنوع این محصول در تولیدی های البسه بیشترین کاربرد را داشته و می توان محصولات زیادی را در بازار از این پارچه ها دید.

بی شک نوع لباس و ساختار آن نیز تاثیر زیادی در انتخاب و بکار گیری انواع پارچه داشته و تولیدی ها دقت زیادی به این موضوع دارند. از این رو معمولا مدل های متنوع پارچه تریکو بررسی شده و سپس بهترین های آنها راهی بازار می شود.

پارچه تریکو غواصی عرض 110

قیمت کیلویی پارچه تریکو غواصی

یکی از معروفترین انواع پارچه تریکو، نوع غواصی بوده که امروزه می توان کاربردش را در تولیدات مختلف شاهد بود. بافت بسیار خوب این پارجه سبب شده بسیاری از خانم ها طرفداران آن باشند و تولیداتی مانند شلوار که از پارچه غواصی تولید شده تهیه کنند.

این نوع پارچه تریکو به صورت متری و کیلویی خرید و فروش می شود. از این رو شرکتهایی که در زمینه عرضه این تولیدات همکاری داشته می توانند شرایط خرید خوب آن را برای مشتریان خود فراهم کنند.

پارچه تریکو غواصی عرض 110

پارچه تریکو غواصی عرض 110

در بازار ایران پارچه تریکو غواصی با عرض های مختلف ارائه می شود. به این ترتیب تولید کننده های البسه می توانند براساس انتظار و نوع محصول خود آنها را سفارش داده و مورد استفاده قرار دهند.

یکی از بهترین و کاربردی ترین انواع پارچه غواصی، عرض 110 سانتی متر بوده که به راحتی برش می خورد. از این پارچه می توان تولیدات متنوع ای را تولید و به بازار عرضه داشت.

پارچه تریکو غواصی عرض 110

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *