پارچه مخمل رنگی کوبیده

پارچه مخمل مانتویی اعلاء را می توان با نازلترین قیمت می توانید از طریق سایت های اینترنتی بدست آورد. این پارچه سبک و دارای مدل های متفاوتی می باشد. قیمت پارچه در این سایت ها بسیار مناسب و قیمت ها به روز می باشد.

امروزه مصرف بالای پارچه مانتویی باعث ایجاد یک بازار بزرگ رقابتی میان کارخانه های نساجی، عمده فروشی های پارچه و طراحان پارچه شده است. همچنین در فضا های مجازی خرید و فروش انواع مختلف پارچه صورت می گیرد. در این سایت ها با سلایق مشتریان هر روز نمونه های جدید ارائه می شود و یک بازار رقابتی ویژه ای را به وجود آورده است. هر فرد در هنگام خرید پارچه ابتدا به رنگ، طرح و بافت پارچه بسیار دقت می کنند.

 پارچه مخمل مانتویی اعلاء

پارچه مخمل مانتویی اعلاء

یکی از پارچه های اشرافی و لوکس پارچه مخمل بوده که دارای بافت نرم و لطیف می باشد. همچنین پارچه های مخمل مانتویی در طرح ها و رنگ های مختلف که هرکدام زیبای و جذابیت خاص خود را دارد و بسیاری از خانم های شیک پوش اقدام به خرید این نوع پارچه ها برای تهیه مانتو نموده اند.

پارچه های مخمل مانتویی بصورت های مختلف من جمله:

  • مخمل کبریتی
  • مخمل کشی
  • مخمل طرح دار
  • مخمل مجلسی

این پارچه های مخمل بیشتر در فصل سرد مورد توجه قرار می گیرند و به علت جنس خاص و نمایی که دارد از گذشته تا کنون برای دوخت لباس بکار می ورد.

 پارچه مخمل مانتویی اعلاء

قیمت عمده پارچه مخمل

بسیاری از تولیدی های دوخت لباس معمولا پارچه های مخمل را بصورت عمده خریداری می کنند. زیرا خرید بصورت عمده برای آنها مناسب بوده و از نازاترین قیمت برخوردار می باشد. پارچه مخمل به علت شیک بودن و جذابیت همواره طرفداران خاص خود را داشته و مورد توجه بسیاری می باشد. پارچه های مخمل از دسته پارچه های هستند که هیچ وقت از مد نمی رود و همیشه لوکس و لاکچری می باشد.

 پارچه مخمل مانتویی اعلاء

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *